Gå til innhold

Skogstad vinterdresser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg så noen barn i barnehagen hadde Skogstad sin vinterdress og syns den så veldig fin ut. Er det noen her som har den som er fornøyd/misfornøyd? Hva koster den ?

Barna er 2 1/2 og 4 1/2 år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har til min gutt på 2,5. Har den som er knall blå og brun. Er kjempeførnøyd fordi du kan ta ut vinterdelen og bruke den til våren også. God og varm. bruker som regel bare ullundertøt under. på de kaldeste dagene en ekstra tynn ullbukse/genser

Skrevet

koster ca 800 jeg er superfornøyd..hatt merket 3 år på rad

Skrevet

Tusen takk for svar. Skal følge med utover for å se om det blir noe salg etterhvert.

Skrevet

Har Skogstad til min gutt på tredje året, og har nettopp kjøpt en til på salg til bruk når den har har nå blir liten. Holder meg til det vi er fornøyde med, så har ikke prøvd så mange andre merker.. Veldig god dress, med for jeg tar ut når vinteren er over. Koster 800.

Skrevet

Hvordan er de på størrelsen? Gullgutten på 2 1/2 år(blir 3 i mai) bruker nå 3/4 år for det meste og snuppa som blir 5 i mai bruker som oftest 116. Hva bør jeg kjøpe med tanke på høst/vinter/vår 08/09

Skrevet

min en 2,5 og stor for alderen. Trodde han måtte ha 3 år siden han har det i alle andre klær og regntøy og jekker. men vi endte med str 2 år og den kan han ha lenge

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...