Gå til innhold

Dere som har 2 biler,har dere 2 bilseter også da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har 2 biler og når mini begynner i barnehage kommer pappa'n til å levere og jeg hente etter jobb.

Ser for meg at det blir veldig klønete om vi bare har et bilsete.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jupp..akkurat pga det du sier..

Skrevet

Jepp det har vi.

Eller 4 seter har vi...et til hver av gutta i hver bil

Skrevet

Jepp det har vi.

Jeg glemte støtt og stadig og sette igjen setet når jeg dro på jobb,så gubben så seg lei og kjøpte ett til hehehe

Skrevet

Ja, 2 biler og 2 seter.... I alle fall dersom begge skal levere/hente i bh. Det er ikke mange setene som er lett å ta inn og ut av bilen, men det finnes noen. Kan jo alltids høre om sete kan stå i bh, men mange har ikke plass til det...

Skrevet

Vi har 2 biler og 4(!!!!!) barneseter vi.. Men vi har 2 unger da. Begge har 2 sett med stoler.

Har oppgradert setene i den bilen vi bruker mest, så har pappa`n de andre i "skitbilen" som jeg og eldste snuppa kaller den..

Skrevet

Vi har tre barn og alle har to seter hver. Fordi en leverer og en henter.

Skrevet

Det blir jo mye styr, men ka jo hende dere kan sette det igjen i barnehagen på dagen? Men for å svare på spørsmålet ditt, nei vi har ikke to seter og det irriterer meg grønn!!! Jeg er temmelig lei av å montere bilseter hver gang det ikke er jeg som har kjørt med dem sist.

Skrevet

vi har også 2 biler og to baser men en bilstol til Sander :)

regner med at vi kanskje kommer til å kjøpe et sete til når linnea har vokst ut av basen.......eller så får jeg bare bruke bilen til sambo når jeg skal hente begge to i bhg når den tid kommer.....sambo har firmabil og det er jo fint :)

Skrevet

2 biler, 2 barn, 2 sett med seter. Jeg var heldig da jeg kjøpte de ekstra setene, for de fikk inn nye modeller og fikk dermed gode, sikre seter til en meget rimelig penge (og til pappaens store glede, de matchet til og med bilen).

Hadde ikke gått ellers, når vi er opptatte med hvert vårt i helt forskjellige retninger til helt forskjellige tider=)

Skrevet

Jepp,2 barn,2 biler og 4 seter;-)

Lettvint å slippe og bytte over etter hvilken bil vi skal bruke.

Skrevet

ja, det har vi.

Ser noen foreslå at du kan sette igjen barnesetet i bhg, er som oftest ikke plass til det i bhg har jeg inntrykk av... De tar jo mye plass, disse setene.

Skrevet

Blir nok 2 seter her og,så kjøper vi nok et litt rimeligere sete til den lille bilen som bare skal brukes til barnehagen..

Ser for meg alt for mye styr med 1 sete....;)

Skrevet

2 biler, 3 gutter, 3 seter til hver.

Skrevet

Ja, og vi bruker bilene like mye. Jeg og jenta på dagtid i min bil, og hele familien i mannens/familiebilen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...