mamma >to gull Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Vi har 2 biler og når mini begynner i barnehage kommer pappa'n til å levere og jeg hente etter jobb. Ser for meg at det blir veldig klønete om vi bare har et bilsete.
Skorpion77 med Gull-Fisk Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Jupp..akkurat pga det du sier..
Bare jeg er meg :o) Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 Jepp det har vi. Eller 4 seter har vi...et til hver av gutta i hver bil
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 21. januar 2008 #4 Skrevet 21. januar 2008 Jepp det har vi. Jeg glemte støtt og stadig og sette igjen setet når jeg dro på jobb,så gubben så seg lei og kjøpte ett til hehehe
nenja Skrevet 21. januar 2008 #5 Skrevet 21. januar 2008 Ja, 2 biler og 2 seter.... I alle fall dersom begge skal levere/hente i bh. Det er ikke mange setene som er lett å ta inn og ut av bilen, men det finnes noen. Kan jo alltids høre om sete kan stå i bh, men mange har ikke plass til det...
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 21. januar 2008 #6 Skrevet 21. januar 2008 Vi har 2 biler og 4(!!!!!) barneseter vi.. Men vi har 2 unger da. Begge har 2 sett med stoler. Har oppgradert setene i den bilen vi bruker mest, så har pappa`n de andre i "skitbilen" som jeg og eldste snuppa kaller den..
arbeidsuhellet14.juli Skrevet 21. januar 2008 #7 Skrevet 21. januar 2008 Vi har tre barn og alle har to seter hver. Fordi en leverer og en henter.
Kaffemocca Skrevet 21. januar 2008 #8 Skrevet 21. januar 2008 Det blir jo mye styr, men ka jo hende dere kan sette det igjen i barnehagen på dagen? Men for å svare på spørsmålet ditt, nei vi har ikke to seter og det irriterer meg grønn!!! Jeg er temmelig lei av å montere bilseter hver gang det ikke er jeg som har kjørt med dem sist.
pandabjørn Skrevet 21. januar 2008 #10 Skrevet 21. januar 2008 vi har også 2 biler og to baser men en bilstol til Sander regner med at vi kanskje kommer til å kjøpe et sete til når linnea har vokst ut av basen.......eller så får jeg bare bruke bilen til sambo når jeg skal hente begge to i bhg når den tid kommer.....sambo har firmabil og det er jo fint
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #11 Skrevet 21. januar 2008 2 biler, 2 barn, 2 sett med seter. Jeg var heldig da jeg kjøpte de ekstra setene, for de fikk inn nye modeller og fikk dermed gode, sikre seter til en meget rimelig penge (og til pappaens store glede, de matchet til og med bilen). Hadde ikke gått ellers, når vi er opptatte med hvert vårt i helt forskjellige retninger til helt forskjellige tider=)
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #12 Skrevet 21. januar 2008 Jepp,2 barn,2 biler og 4 seter;-) Lettvint å slippe og bytte over etter hvilken bil vi skal bruke.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 21. januar 2008 #13 Skrevet 21. januar 2008 ja, det har vi. Ser noen foreslå at du kan sette igjen barnesetet i bhg, er som oftest ikke plass til det i bhg har jeg inntrykk av... De tar jo mye plass, disse setene.
mamma >to gull Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #14 Skrevet 21. januar 2008 Blir nok 2 seter her og,så kjøper vi nok et litt rimeligere sete til den lille bilen som bare skal brukes til barnehagen.. Ser for meg alt for mye styr med 1 sete....
Mrs. Bouquet Skrevet 21. januar 2008 #16 Skrevet 21. januar 2008 Ja, og vi bruker bilene like mye. Jeg og jenta på dagtid i min bil, og hele familien i mannens/familiebilen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå