Graciegirl Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Hurra for oss i kulturhovedstaden. Lykketrollet har spysjuka på 6. dagen og (inne)katta har hatt løpetid omtrent like lenge. HØYLYDT løpetid. Vi tørker spy, husjer pus og prøver å sove litt innimellom. Gleder meg til en spyfri og remjefri vår - måtte den komme snart!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Vet ikke helt hvor den kulturhovedstaden er hen, men det hørtes ikke noe særlig trivelig ut der for tiden;-) GOD BEDRING til troll og gærne katter:-) Katter i løpetid er virkelig verre enn barnegråt!!!!!!!!!!!
Graciegirl Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. januar 2008 Ho, ho. Jeg som ikke er innfødt siddis kan le av at du ikke vet hvor kulturhovedstaden er. Tore Tang, vet du!!!? Ellers er jeg helt enig i at elskovssyke katter er værre enn unger. Syke unger, altså, ikke elskovssyke. Lykketrollet på snart 10 mnd. er vel ikke der ennå...
Graciegirl Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 21. januar 2008 Hæ? Skjønner at jeg har gått glipp av noe, men vet ikke hva... Hmmmf. Jeg får skylde på heftig innhalering av diverse vaskemidler og lite søvn.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. januar 2008 #8 Skrevet 21. januar 2008 Du toppa heile driden!!! Hehehe, der ser du!!! Siden du bor i siddisbyen og de har en fyr som herjet både skjerm og scene for en tid tilbake, helt til han gikk amok i dusjen med våpen(??) tenkte jeg at du tog`an!!! En liten digresjon bare, glem det du:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 21. januar 2008 #9 Skrevet 21. januar 2008 Når er det egentlig at jaktsesongen på dusjkabinett er????
Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. januar 2008 #10 Skrevet 21. januar 2008 Hehe, du får spørre han som toppa heile driden:-) Jeg har faktisk aldri hørt om at det var en sesong for akkurat det:-) Mye en ikke vet gitt;-)
♥Snulder Skrevet 21. januar 2008 #11 Skrevet 21. januar 2008 Hihi... kjenner ikke til kulturhovedstaden, men kan myyyye om spy og løpetid;=)
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #12 Skrevet 21. januar 2008 Å kjære vene.....GOD BEDRING til dere håper dere blir friske raskt nå.
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #13 Skrevet 21. januar 2008 Usj, hørtes strevsomt ut. Er det ny runde med spy på gang? Herregud, vi har jo nettopp kommet oss fra forrige runde... Har du prøvd GEM til lykketrollet?? God bedring
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #14 Skrevet 21. januar 2008 mmmmm, velkommen te jazzzhjørna, mmmmmmm Ttttttog du an?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå