Gå til innhold

hei hei!

lengter daler ned i skjul...

Anbefalte innlegg

Skrevet

da var jeg her igjen....

jeg hengte inne på bli gravid leeenge, prøvde å bli gravid i over 1 år.... så fikk vi endelig Kevin. Nå er han 6 mnd, og jeg er visst gravid igjen, hehe! sånn kan det gå :o)

det blir nok tøft med koselig :o)

håper bare at neste ikke får kolikk og er like urolig som kevin var.

klem!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye=)

nr 1 og 2 pleier å være litt forskjellige har jeg hørt, så kanskje du får en som er stille og rolig uten magevondter;-)

Blir nok kjempe koselig og tenk hvor mye glede de vil få av hverandre etter som årene går=)

Skrevet

ja de får nok mye glede av hverandre :o)

eneste problemet er at jeg ikke har jobb...... så vet ikke hvordan jeg skal få opparbeidet meg foreldrepenger.. hadde jobb før jeg ble gravid med kevin.

Skrevet

Hei og gratulerer så mye!!

Min lillemann er også 6 mnd nå... :)

Det blir nok sikkert litt tøft til og begynne med, men det bedrer seg raskt.

Det går helt fint her hjemme med 4 barn. Men vi er avhengig av å følge rutinene våre til punkt og prikke, for å få dagene til å fungere bra.

Det går i ett, men det er også veldig givende og flott!!

Masse lykke til!!

Skrevet

Gratulerer så masse og velkommen hit!!:)

Håper du vil trives snuppa...:P

Skrevet

det var mange barn ja, koselig med stor familie. de har så mye glede av hverandre.

dette blir siste for oss. Mannen min har en sønn fra før, han er 11 år.

er nok avhengig av rutiner da ja!

er spent på hvordan jeg takler 2 små, synes jeg har mere enn nok med kevin, men han er krevende, urolig og krever mye hele tiden. ligger helst ikke alene på gulvet, sutrer mye osv. får håpe han er bedre i september. og at lillebebis ikke blir like vanskelig, hehe! lurer på om jeg har tatt meg vann over hodet, hehe! hjeeeelp!

Skrevet

hihi, takk marte! jeg kom meg inn her da.... :o) så det begynner å gå opp for meg :o)

Skrevet

Mulig jeg er på jordet nå, men mener jeg nettopp leste på nav at foreldrepenger er grunnlag for foreldrepenger om man blir gravid igjen.

Jo da, husket rett :-)

Om du går på nav.no og så inn på foreldrepenger ved fødsel står det tydelig at foreldrepenger ved fødsel og adopsjon sidestilles med arbeid.

Gratulerer :-)

Skrevet

Du får lese litt på hvilken uke du er i også, så skjønner du det nok enda bedre!:P

Skrevet

ja men jeg går jo ikke direkte fra permisjon til permisjon, jeg er ferdig med permisjonen min i mitten av mars, og jeg skal ikke føde før i slutten av september..... så hva gjør jeg i mellomtiden da??

Skrevet

Du skal se at det kommer til å gå helt fint!!

Utrolig hva man får til, når man er innstilt på det!!

Til i september er nok lille Kevin som en helt annen unge med tanke på sutring og slikt vil jeg tro.... :)

Jenta mi (nr.3) hadde reflux fra hun var nyfødt til hun var 2-3år. Det var så mye hyling og skriking at du aner ikke (daglig!! stort sett hele døgnet!!) Stakkars hvor vondt hun hadde... :(

Så du skal tro vi tenkte mye på henne før nr.4 kom.....

Skjønner at du tenker mye på hvordan det vil bli hvis du får en "krevende" unge til...men når du sitter der med nurket i armene, så er alt glemt......

Lykke lykke til!

Skrevet

får jo ikke registrert at jeg er gravid på nytt... skjønner ikke noe jeg... kommer opp error!

Skrevet

Tror du må maile moderator... Sliter med det samme jeg og.

Skrevet

kevin har også reflux, men vi har fått medisin som hjelper veldig. han spydde alltid etter maten, og gråt og var lei seg minst en time etter maten. nå utredes han for astma..... men ting er i bedring og det går sikkert helt fint :o)

Skrevet

Huff å huff.

Min jente fikk Losec,men det hjalp ikke!!!! Hun rett og slett vokste det av seg..

Håper du får litt hjelp av venner/familie?

Vet hvor sliten du må være til tider..

Men bra at han utredes......så får jeg håpe ting bedrer seg!!

Har han vært til ph-måling da?

Skrevet

nei, legen mente at vi ikke trengte det, han var sikker. tiok allergitester for å utelukke allergi.

fikk Gaviscon og det hjelper utrolig mye! er stort sett helt bra!

og så prøver han ut flutide nå for astmaen.

men kolikken gikk over før han var 3 mnd faktisk, med hjelp av kiropraktor.

har desverre ikke noen avlastnig, hele familien min bor i sverige og mannen min har ingen som kan stille opp. men det går. er jo vant til å aldri ha avlastning, men gud ja, visst er jeg sliten til tider! utslitt. men nå har kevin begynt å sove om natta. han har vært urolig og sovet veldig dårlig både dag og natt, men nå går det fint :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...