Love my kidz Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Stakk innom Lidl på lørdag for å kjøpe bleier. Hadde gutten min på seks mnd på armen siden vi kun skulle ha en ting. Da jeg kommer til kassa smilte gutten først til kassadama og hun smilte tilbake og sa hei til ham. Så presterer jo gutten å rape høyt og brått hehe, så høyt at vi skvatt begge to. "Ja det var jo en skikkelig sjarmis" sa hun ironisk. Jeg begynte å le, jeg lo hele veien ut til bilen. Noe så komisk altså!!! Ler så jeg triller ennå når jeg tenker på det hihihihihihi :-D Flere med babyer som gjør ting som ikke passer seg til enhver tid?
Nusse_83 Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 He he her skulle vi ta fellesbilde på babysangen med barn og mødre. Når alt var klart og bildet skulle knipses slipper tulla en skikkelig høy rap.. he he jeg ble jo litt flau da... men bildet ble vellykket.. alle smilte MASSE
ifie Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 HAHAHA!! Gutten min gjør rare ting som jeg må le av hele tiden, men han har ikke gjort noe som dette enda!
Hikken Skrevet 21. januar 2008 #4 Skrevet 21. januar 2008 Denne er kjempegammel, og jeg var ikke tilstede en gang, men morsom er den allikevel:-) Mamma var på butikken med min storebror da han var 3-4 år gammel. De kom til sjokoladehylla og han ville selvfølgelig ha, og mamma sa nei (det var jo ikke lørdag i dag). Brodern slo seg til ro med nei'et han fikk og de trillet videre. Da de var kommet til brusen ba han igjen om å få, og mamma sa det samme; nei, det er jo ikke lørdag, og da går det en liten faen i min møkkaunge av en storebror, som hyler ut: AU, AU, HVORFOR SLÅR DU MEG MAMMA? Grei hevn. Mamma ble selvfølgelig noget flau, men heldigvis hadde folk sett at hun ikke slo :-) Kom ikke her og si at barn er dumme ;-)
Mammapudding Skrevet 21. januar 2008 #5 Skrevet 21. januar 2008 Da vi var på 5-mnd kontroll i forrige uke så slapp Leah en skikkelig mannfolkpropp da helsesøster hilste på henne:) Da lo helsesøster og sa at da orket hun ikke å spørre mamma om hun virket den veien, for det hadde jo Leah allerede vist..hihi:)
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #6 Skrevet 21. januar 2008 he he søte små sjarmissene våre:) jeg hadde mathias på armen i mat butikken rett før jul for han var så umulig i vogna.. så skulle jeg betale og lente meg litt fram for å trekke kortet.. og hva gjør gutten da??? jo da han gulper ned heeeeele rulle båndet til den stakars fjortis gutten som satt der... skikkelig koselig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå