Gå til innhold

Fødselspenger søknad...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det nok at arbeidsgiver innrapporterer det jeg tjener/jobber i mnd? El. må nav ha lønnslipp med oxo?? Har jobbet godt over 100 % 3 siste mnd av 07. men på ny året, og siden jeg er gravid har gått bare 80% stilling. Min faste stilling. Har gått opp i lønn oxo.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må sende med lønnslipp som stemmer overrens med det beløpet du oppgir på søknaden. I tillegg sender arb.giver skatteopplysningsskjema. Men nav tar utgangspunktet i skatteopplysninsgskjemaet de får fra arb.giver, s¨å sånn sett er det vel unøldvendig..

Skrevet

Husker ikke om jeg gjorde det sist jeg søkte for 2 år siden. Da hadde nav vist om meg pga sykmld. Hadde da 60 % fast, men jobbet i snitt 90%. Så det var det nav gikk utfra. Men blir litt annerledes her nå, siden jeg har gått opp i lønn, og jobber bare 80 % nå. Dumme meg!! Skulle vell ha presset meg til mer og heller blitt sykmldt. Kan jo selvsagt gi med de finne lønnslippene fra nov og des 07, men blir jo litt langt unna det da når jeg går ut i permisjon mai 08.

Nei, må vell ta meg en prat med lønningskontoret på jobb, og høre hva de har å si. Hadde hvert digg med 100% på den nye lønna min ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...