LilleGull *12.03.08* Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 På ultralyd i uke 18 sa jordmor at hun mente det ble en jente, og viste hvordan hun kunne se det. Men jeg har så utrolig guttefølelse, magen er spiss og ikke spesielt høyt oppe. Ikke det at det spiller noen rolle om det blir gutt eller jente, bare litt kjedelig for div. besteforeldre, tanter åsså videre som sitter å strikker rosa kjoler, hihi selv har jeg ikke kjøpt et eneste rosa plagg pga. guttefølelsen Hvor mye stoler i grunn dere på kjønnet dere fikk vite på ultralyd?
sebastian + en til Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Jeg har tapetsert barnerommet i lyseblått i dag...så jeg håper virkelig at det stemmer med gutt hos meg. Legen på ul var bombesikker, og man kunne se tissen veldig godt. Men man har jo tatt feil før, men det er vel spesiellt med jente at det kommer gutt isteden:)
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 Jeg hadde spiss "guttemage" sist, fikk jente som antatt på ul. Har helt lik mage denne gangen og venter gutt, det så jeg tydelig selv på ul =0) Tror det med formen på magen kommer helt ann på kroppen vår, ikke kjønn...
kreps32 Skrevet 21. januar 2008 #4 Skrevet 21. januar 2008 Eg såg tissemann og pung på ultralyd, så 100% gutt her...Får man vite gutt på ultralyd ,da blir det gutt.Men får man vite jente kan det bli gutt....dette fordi pungen kan ha "falt" seint ned og babyen er ekstremt flink til å skjule tissemannen:)...hadde rund mage sist og fikk jente, har helt lik mage nå og gutt.Så ja, det med guttemage og jentemage stemmer ikke på veldig mangen. 2 veninner som hadde veldig guttemage sist.La kun på seg på magen , den var rund som en ball og satt høyt oppe.Alle sa det ble gutter.Dei hadde ikke sett kva det var på ultralyd....begge fikk små jenter.Det var da eg slutta og si gutte/jentemage:)
Leirha Skrevet 21. januar 2008 #5 Skrevet 21. januar 2008 Tror ikke du skal ta det der med gutte/jentemage så alvorlig. Jeh har så utrolig veldig typisk jentemage, mormor mener selfølgelig det er ei jente pga dette, men har vært på flere ul og kunne se klart og tydelig selv at inni magen min nor en gutt.
LilleGull *12.03.08* Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 21. januar 2008 Hehe, ja får håpe for deg som maler rommet lyseblått at det blir en gutt, viss ikke er det jo fort gjort å male det rosa i stedenfor Ja det er vel helst når de sier det blir jente at de tar feil og det kommer ut gutt.
Axus' girlfriend Skrevet 21. januar 2008 #7 Skrevet 21. januar 2008 Jeg har en mer guttemage enn jentemage, og venter jente. Har hatt følelsen av at det er jente hele veien, og fikk ikke vite kjønnet på ordinær UL. Men stod sterkt på at dette må være jente. Hadde ekstra UL for 14dager siden, og der så jordmor tydelig ei lita jenta - lå med bena mer eller mindre i spagaten og i perfekt vinkel, hehe:)
~sjiraff~ Skrevet 21. januar 2008 #8 Skrevet 21. januar 2008 Jeg har gitt bort alle jenteklærene våre og kjøpt inn guttklær og lyseblå tepper o.l. så jeg håer jordmor har rett. Da det er sagt hadde jeg en bestemt følelse av at det var jente til lenge etter UL, måtte omstille meg litt for ble så overrasket over det jordmor sa... Men magen er annerledes og svangerskapet er annerledes så fornuften min sier at jordmor har rett.
LilleGull *12.03.08* Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 21. januar 2008 Er ikke så fryktelig lenge til termin, så blir spennende å se om det kommer ut en liten gutt eller ei lita jente Gleder meg masse uansett Bare synes det er så morsomt, for alle sier at jeg ikke må henge meg så veldig opp i denne gutte følelsen, når jordmor har sagt at det nok blir ei lita jente, men vi får se da
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 21. januar 2008 #10 Skrevet 21. januar 2008 jeg har fått beskjed om jente 3 ganger, så jeg er 95% sikker Har kommoden full i rosa, og skal male rommet lilla i helgen, og henge opp rosa prinsesse-gardiner. Men, jeg har for sikkerhets skyld funnet frem den lyseblå hente-dressen vi hadde til sønnen vår, slik at dersom det skulle komme en gutt, så skal han slippe å reise hjem fra sykehuset i en roooosa dress
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #11 Skrevet 21. januar 2008 Stoler ikke 100% på UL her nei. Hørt flere som har vært på både to og tre UL og får alikevel motsatt kjønn. Ingen krise her hvis det dukker opp en gutt i stedet for jente )
LilleGull *12.03.08* Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #12 Skrevet 21. januar 2008 Syns det er veldi modig av dere som maler barnerom i rosa og blått og kjøper inn klær i rosa og blått, er bare ikke like tøff jeg
sebastian + en til Skrevet 21. januar 2008 #13 Skrevet 21. januar 2008 Ja-det er det flere enn deg som påpeker:O) ) Jeg er nok litt over ivrig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå