storebror og junibaby=) Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 går dere på do,dusjer ol med en gang da,nå som dere er prøvere? føler jeg skulle ligget i times vis jeg,men tiden tillater jo ikke det:(
stratosen_er mamma_ Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 nå er jeg gravid da...men som prøver så brukte jeg å ligge en liten stund, vet ikke om d har så mye å si men jeg gjorde nå det...dusje bruker jeg ikke gjøre for morningen etterpå
Dorry:) Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 jeg er også prøver...ligger i 10min kanskje etter...me pute under baken:)men tror egentli d ikke skal vere så nødvendig....:)vert et forsøk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå