<3 qleopatrice <3 Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Kan noen be samboern min gå å kjøpe det Vær så snill, vil ha, vil ha,vil ha!!!!
Tredjemann på vei :D Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Ædda bædda, samboern min kjøpte akkurat det idag da han skulle kjøpe middag:-) Skulle glede meg med noe godt til kvelds, siden jeg har mast om kokosboller noen dager nå og ikke giddet å kjøpe det selv. Han fant ikke kokosboller, men sjokoladepudding funker helt fint!
Hikken Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 Har alltid det i kjøleskapet for tiden Og is i frysern!
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 21. januar 2008 #4 Skrevet 21. januar 2008 Å, den lille i kjøledisken er jo dritgod. Hadde en sann til dessert i dag jeg, jammii!!!
<3 qleopatrice <3 Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. januar 2008 ååå heldigen.... send litt over da!! Men nå går han faktisk å kjøper sjokoladepudding til meg...har mast litt ekstra nå, klarer ikke vente
Hikken Skrevet 21. januar 2008 #6 Skrevet 21. januar 2008 Har et lager med sånne 1-literspakninger i skapet, så legger jeg i kjøleskapet når den jeg har der begynner å bli tom:-) Samme med vaniljesaus :-)
<3 qleopatrice <3 Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 21. januar 2008 Smarte dere er da Jeg skal huske det neste gang jeg er i butikken... men tipper det blir borte vekk før jeg får satt det i kjøleskapet..... HM....hm... kommer han ikke snart !!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå