mia engel&fia frøken Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 hei dere som bruker det bare for svangerskapet, skal dere bruke det til siste slutt? glemmer alltid spørre om noe når jeg er hos legen...
Lunis Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Slik jeg har forstått det, skal man bruke blodfortynnende helt til babyen er ute ja. Det gjelder i allefall meg (skal bruke fragmin) og en ennen jeg kjenner (hun bruker klexane). Dersom man slutter underveis er oppstår jo risikoen for blodpropp ol igjen - som er grunnen til at man tar blodfortynnende i utgangspunktet.
mia engel&fia frøken Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. januar 2008 takk for svar. han legen har så lett for å mumle for seg selv og nevnte økt blødningsfare hvis det ble keisersnitt og jeg burde slutte tre uker før termin. men som sagt han mumla det å sa det ike direkte.
Lunis Skrevet 21. januar 2008 #4 Skrevet 21. januar 2008 Kan jo hende det er riktig. Kan jo være at legene bare ikke har nevnt det for meg enda, har bare sagt at jeg skal bruke det ut svangerskapet (åpent om det blir keisersnitt eller vanlig fødsel). Hun andre jeg kjenner skal i utgangspunktet føde vanlig.. Ser du også har en liten engel fra før. Alltid trist å se.. Krysser fingrene for deg denne gangen her
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #5 Skrevet 21. januar 2008 Hva er grunnen til at dere skal bruke klexane???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå