Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Tror jeg var gravid, og mistet.. Eller så kan det ha vært mensen.. Hadde ikm på torsdag, og kom blod natt til søndag.. Sa liksom "plopp", så kom det masse blod i do.. Men vet jo ikke om det var mensen? Hvis jeg tester meg nå.. Og den viser neg var jeg da ikke gravid? Eller har det gått bort i kroppen nå uansett? Uff, hva hadde dere gjort?
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Siden du ikke visste noe på forhånd antar jeg at det ikke var en planlagt eventuell graviditet, og da trenger du ikke å være lei deg. Jeg hadde ikke undersøkt det. Mistet er mistet. Ingen vits i å prøve å fremkalle skyldfølelelse. Dessuten tror jeg ikke det går an å påvise en graviditet som er blitt spontant avbrutt. Det kan jo også ha vært mensen, det er nok ganske vanlig etter fødsel å få annerledes utseende på "det som kommer ut", for å si det kort, både kraftigere blødninger, økte menstruasjonssmerter og mer slim og klumper enn "jomfrumensen". Hilsen en som vet en del-
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 Men har liksom hatt en sånn greie at "skjer det så skjer det".. Føølte i hele forrige uke at jeg var gravid.. Så kjøpte inn tester for at jeg skulle ta i dag... Er jo snart 2 år siden fødsel og.. Kan utseende bare endre seg da? Kankje jeg ikke skal ta test da... Blir sikkert mer lei meg da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå