Leahs mamma Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 kan jeg frolate dere å gå over på 1.tri... Etter 12 pp ble det endelig vår tur til å glede oss over et lite nurk i magen. Lykke,lykke,lykke til til alle dere prøvere, håper vi ses på 1.tri!
fiona71*2pp Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 GRATULERER så utrolig mye... lykke til. Jeg overtar plassen din da som prøver.. )
Isopora Gravid♥ Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 Gratulerer så mye! Lykke til inn i 1tri jeg håper på å komme kjapt etter..!
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #4 Skrevet 21. januar 2008 Åhh! Gratulerer så mye! Det er litt ekstra hyggelig når de som har prøvd en stund får full klaff =) Er selv i min åttende pp, så begynner å vite litt om hva det vil si å veeeeente! Kos deg med magen, og på første tri
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 21. januar 2008 #7 Skrevet 21. januar 2008 Åååå så herlig!!!!! Så heldig du er!!!! Har du en oppskrift til oss? Gratulerer SÅ mye, endelig ble det deres tur! Kos deg masse med den voksende magen, og lykke til med svangerskapet:)
Venter på 3_de spire Skrevet 22. januar 2008 #9 Skrevet 22. januar 2008 GRATULERE SÅ MASSE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det var koslig å høre at du kan gå over til 1.trimester. lykke til videre og kos deg masse med den snart voksende magen og den lille spiren. Stor klem
Gjest Skrevet 22. januar 2008 #10 Skrevet 22. januar 2008 Grattis me bebis i magen!! :-) Kan tenke meg for en fantastisk foelelse det maa vaere naar dere har proevd saa lenge!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå