My little girl_ Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 mener det var noe med ....kids--=0) Noen som kan hjelpe?
Honningmelon Skrevet 21. januar 2008 #4 Skrevet 21. januar 2008 Håper du har mer flaks enn meg. Jeg skulle bestille fra den nettsida, men fikk ikke til betalinga (ja, krysset av for riktig VISA), så sendte mail og ringte. Men, har jeg fått noe svar? Nei... Ikke hørt en dritt. Ble ikke noe bestilling derfra, nei.
My little girl_ Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. januar 2008 Hmm.. det hørtes merkelig ut, jeg skulle bestille en fleece dress fra reima,men sto det var tomt,men kom inn igjen sto det..så da slapp jeg jo dette da sikkert..hmm..
Honningmelon Skrevet 21. januar 2008 #6 Skrevet 21. januar 2008 Er jo noen her inne som har fått varene sine. Men, jeg ble i allefall skikkelig irritert og småskeptisk når jeg ringte maaaange ganger i telefontiden (fikk ikke svar), og la igjen to beskjeder på svareren OG sendte mail. Ikke hørt noe, og dette er over en uke siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå