sirkelkatten Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Vi skal kjøpe barnesete nr 2 nå, og vil gjerne ha tips om hvilke seter som passer bakovervendt i en Passat stasjonsvogn. Seter heller innmari, og vi vil gjerne ha et sete som kan lenes litt bakover slik at poden slipper å sove i sittestilling. Anyone?
hm hm Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Besafe Izi Kid har vi i vår Passat. Den har to stiller slik at det kan vippes et hakk bakover for mer liggene stilling. Vi er veldig fornøyd!
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 Ta med bilen dit dere skal kjøpe og PRØV. Det er min aller beste anbefaling:) Acta Graco Cosmic eller noe har mine venninner anbefalt:)
Joikaboll@ Skrevet 21. januar 2008 #4 Skrevet 21. januar 2008 Det eneste setet som står perfekt bakovervendt i Passat er Britax Two Way Elite.
Heaven har født::) Skrevet 21. januar 2008 #5 Skrevet 21. januar 2008 Vi har Besafe izi combi x1 og det står helt perfekt:)
arbeidsuhellet14.juli Skrevet 21. januar 2008 #6 Skrevet 21. januar 2008 Kommer litt an på årsmodellen du har på passaten. Vi hadde en gammel haug av en passat (99mod) og der hadde vi besafe sitt nyeste combi sete. Satt som støpt.
Nit@™ Skrevet 21. januar 2008 #7 Skrevet 21. januar 2008 Vi har Acta Graco cosmic comfort, og det blir for stort i passaten synes jeg. Det egner seg bedre i Caravellen. Derfor blir det nå nytt sete i passaten.
selfangerkjerringa Skrevet 21. januar 2008 #8 Skrevet 21. januar 2008 en gammel haug av en passat - 99mod?!?!?! Hva slags standarder har folk her egentlig? Jeg har en passat stasjonsvogn 98-modell, er knallfornøyd. God bil, pen, ser langt nyere ut enn min søsters 2002-modell opel et-eller-annet... ang. bilsetet, så har vi hatt forovervendt til eldsta så jeg er litt interessert i dette spmålet selv - minsta må over i nytt sete nå, og lurer litt på om vi har plass nok til et godt bakovervent nr2-sete. Tenkte å ta en tur til en forhandler og rett og slett få prøvd noen seter i bilen og se hva som passer
arbeidsuhellet14.juli Skrevet 21. januar 2008 #9 Skrevet 21. januar 2008 Mannen min jobber på VAG og vi kjører derfor mange nye demobiler, fordi han som mekaniker skal kjenne bilene han jobber med. Og sammenlignet med den aller siste passatmodellen blir 99mod GAMMEL. Men for all del, om man får en 98-99 mod highline såer det absolutt en knakande god bil. Men den blir forliten for oss.
EnMamma Skrevet 23. januar 2008 #10 Skrevet 23. januar 2008 Ta med bilen og prøv, det er et godt tips. Her kan du forresten se bilde av en Passat med tre barneseter i baksetet(to av dem er bakovervendt): http://sikringavbarnibil.blogspot.com/2007/10/biler-med-plass-til-tre-barneseter.html Så Akta Graco DuoLogic og Britax Secura passer der og Britax Multitech gjør også det. Uansett er det lurest å prøve selg.
EnMamma Skrevet 23. januar 2008 #11 Skrevet 23. januar 2008 Britax Secura har forresten god hvilestilling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå