Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

oppsann... nå blei eg litt smånervøs. Noen så nevnte at vi skulle levere skattekort til nav. Altså jeg mottar foreldrepengene mine direkte fra nav, ikke arbeidsgiver som mellomledd, ettersom jeg kun bare hadde vikariatjobb før. Nå snakkes det om at skattekort skulle hvert levert. Da måtte de vel gitt beskjed om det. Altså jeg mener de har vel de opplysningene fra før..., samme greiene nesten. Jeg leverte hvertfall ikke skattekort i fjor...??? og heller ikke på forrige perm...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring nav og hør om de har opplysningene ang skatt og trekk i orden. Hvis ikke de har det, så må du sende/levere skattekortet. Jeg tenkte også som deg, at de sikkert bare trakk samme prosent som i fjor, men ringte for å dobbeltsjekke. Og da fikk jeg beskjed om å levere skattekortet.

Skrevet

det var jo typisk, blir vel trukket halv skatt og nå da...

Skrevet

Jeg ble veldig usikker og sendte mitt, fikk det sendt tilbake etter at de hadde stemplet det med datoen de hadde sett det.

Er du nervøs ville jeg ringt dem å spurt

Skrevet

Jeg har ringt å spurt nav. Fikk beskjed om å sende skattekort. Mulig du får det tilbake igjen, når de har sett det og stemplet det.

Skrevet

Hvis du har samme tabell som i fjor,så slipper du å gi til nav,ellers kan du sende/levere kopi til de.

Jeg gikk ned på kontoret og så kopierte de det for meg....

Skrevet

Jeg skal gå ned i morgen, first thing!! Har dårlig med peng etter jul om ikke jeg blir nødt å betale halv skatt også nå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...