Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 koster dette alltid noe? vi tenker å gå på babysvømming, kurset koster 1400,- kan alltids betale, men bare lurer på om man må gå på kurs eller kan gå selv uten kurset? er nok best med kurs da:)
Piipii Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Jeg har bare vært borti at det koster penger ja, ganske dyrt syns jeg da. Men men må man så må man;) Man kan vel alltids gå å bade selv med babyen, men jeg ville aldri dykket babyen uten om å ha vært på kurs først ihvertfall.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 Her er informasjonen jeg fikk fra Pirbadet i Trondheim: Kurset går over 10 kvelder/ uker. Det foregår i helsebad 2 hvor vannet holder ca 34 °C. Vi har både nybegynnerkurs og videregåendekurs. I løpet av kurset gis det tilbud om et informasjons- møte (inkl. i kursavgiften) der en lege, fysioterapeut eller psykolog er tilstede og kan informere og svare på spørsmål tilknyttet babysvømming. Kurset er for babyen og inntil to voksne og koster kr 1500,-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå