Nr4? 💓 Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Har lest om denne vellingen som en ofte begynner med før grøten.. Er det bare veldig tynn grøt? Eller er det noe spesielt man kjøper?
Nr4? 💓 Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. januar 2008 Godt å høre at vi er flere!! Har en liten gutt på snart 3 mnd..og gleder meg masse til å begynne med litt "lenge mett" mat!
mizza med nr.2 på vei Skrevet 21. januar 2008 #5 Skrevet 21. januar 2008 stod å tenke på det i stad.. men jeg vet ikke svaret... =(
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 21. januar 2008 #6 Skrevet 21. januar 2008 Da jenta vår var ca.6 mnd. laget jeg velling slik: 100 ml mme blandet med ca.1-2 ss risgrøt. Kan bruke den grøten barnet ditt liker. Bare pass på at vellingen ikke blir så tykk at den er vanskelig å få ut av flaska.
møkkamannensfrua Skrevet 21. januar 2008 #7 Skrevet 21. januar 2008 selger ikke velling i norge... 5 ss i 200mL vann.. får kjøpt i sverige.
møkkamannensfrua Skrevet 21. januar 2008 #8 Skrevet 21. januar 2008 de må bruke en spesiell tåte til velling.. avent har, som kjøpes på babyshop ellers barnas hus..
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 21. januar 2008 #9 Skrevet 21. januar 2008 Velling er igrunn bare veldig tynn grøt:-) Man trenger da ikke kjøpe spesielle tuter til vellingen, er jo bare å klippe litt større hull i vanlige tuter det:-) Fikk vi som tips fra HS. Funker helt supert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå