Gå til innhold

Hvordan lager man "velling"??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lest om denne vellingen som en ofte begynner med før grøten.. Er det bare veldig tynn grøt?

Eller er det noe spesielt man kjøper?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter :))

Skrevet

Godt å høre at vi er flere!!

Har en liten gutt på snart 3 mnd..og gleder meg masse til å begynne med litt "lenge mett" mat! ;)

Skrevet

stod å tenke på det i stad.. men jeg vet ikke svaret... =(

Skrevet

Da jenta vår var ca.6 mnd. laget jeg velling slik:

100 ml mme blandet med ca.1-2 ss risgrøt.

 

Kan bruke den grøten barnet ditt liker. Bare pass på at vellingen ikke blir så tykk at den er vanskelig å få ut av flaska.

Skrevet

selger ikke velling i norge... 5 ss i 200mL vann.. får kjøpt i sverige.

Skrevet

de må bruke en spesiell tåte til velling.. avent har, som kjøpes på babyshop ellers barnas hus..

Skrevet

Velling er igrunn bare veldig tynn grøt:-)

 

Man trenger da ikke kjøpe spesielle tuter til vellingen, er jo bare å klippe litt større hull i vanlige tuter det:-) Fikk vi som tips fra HS.

Funker helt supert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...