Gå til innhold

Jobb i morgen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, i morgen begynner jeg på jobb igjen.

Det kommer til å bli veldig rart, men jeg kjenner at det skal gå greit å dra fra vesla når jeg vet at hun skal være sammen med pappan sin (tror jeg). Jeg har heldigvis lov til å ta korte dager i starten.

Var på fest med jobben for to uker siden og jeg har heldigvis mange veldig hyggelige kollegaer som jeg gleder meg til å jobbe med igjen.

Men på den andre siden så er det litt fristende å prøve seg i arbeidsmarkedet. Jeg har søkt en jobb, som jeg ikke fikk (men var ganske nær). Nå er jo CVen oppdatert, og jeg har vært gjennom de mentale forberedelsene til intervju.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til med jobbstart i morgen!!

Går sikkert kjempegreit med vesla hjemme hos pappa :-) Og så er det jo sikkert litt deilig å få brukt hue litt også igjen tenker jeg :-)

Skrevet

Hvordan gikk det i dag da? Gikk det greitt å la være å tenke på vesla hele tiden? Jeg begynner i jobb i morgen. Gruer meg litt, og synes det er fælt å være borte fra Maja så mange timer hver dag. Hun skal også være sammen med pappaen, så hun vil jo få det helt topp. Blir nok værst for meg ja;-(

Men det skal bli godt å komme seg i jobb igjen, ha daglig kontakt med hyggelige kollegaer, og å bryne hodet sitt på andre ting enn Maja. Både hun, jeg og pappaen har nok godt av dette!

Skrevet

Ja lykke til og du skal se det blir ny jobb på deg etter hvert også. Ja jeg gruer meg skikkelig til å starte om to ukers tid. Men innerst inne vet jeg jo at det sikkert går seg til å blir bra. Tanken på å kunne spise lunsj uten å tenke på andre enn seg selv er jo også en deilig tanke.

Skrevet

Lykke til alle som skal begynne å jobbe snart! Håper det har gått bra med deg som har kommer igang allerede. I morgen er det min tur. Litt blandede følelser, men vet at Erica kommer til å ha det så fint hjemme med pappa.

Skrevet

Det blir sikkert kjemperart, men godt at de små er hjemme med pappa en stund. Det har de sikkert godt av både store og små :-)

Kjenner jeg er litt misunnelig på det, pga eget firma og ingen andre ansatte så fikk ikke mannen min pappaperm, det synes han er litt kjipt (han kan jo, men da mister han både penger og kunder, så det går dessverre ikke denne gangen). Vi skulle gjerne sett at han var hjemme med Mia i stedet for at hun og jeg begynner jobb og bhg med en gang, men det går seg vel til.

Lykke til på jobb alle som skal på jobb nå, det blir spennende å høre hvordan første dagen gikk :-)

Skrevet

Det gikk veldig fint i dag. Men jeg hadde en kort dag (fra 9 til 15), og har bare rukket å få i gang ny pc, ryddet ut på nytt kontor, fikset adgangskort, søkt om ammefri og vært i ett møte hvor jeg fikk en del ansvarsområder. Det gikk helt fint å ikke tenke på vesla, men jeg er glad for at hun er hjemme med pappan sin, da vet jeg jo at hun har det veldig bra.

I det siste har hun nektet å drikke fra kopp, men i dag hadde hun drukket litt mm. Det var godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...