Holly❄️ Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Jeg slutter i morgen, mistet all sexlyst (noe som ikke ligner meg i det hele tatt:p) Skal begynne på p-sprøyten igjen, så får jeg se an hva jeg velger etterhvert... da slipper jeg iallefall og huske på og ta pillene hver dag..
*ale* Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 Kondom... Får se om jeg finner mot til å få spiral etterhvert...
jentebanden Skrevet 21. januar 2008 #4 Skrevet 21. januar 2008 Dette lurer jeg også på, orker bare ikke cerazette lenger, men ammer litt fortsatt, så er sånn i tvil. Tips?
Bridy og lille øks med umbrako Skrevet 21. januar 2008 #5 Skrevet 21. januar 2008 Har også mistet all sex lyst å blitt sur å tverr, slutter nå. Noen som har andre forslag enn kondom og spiral? Jeg ammer ikke mer.
MiPE Skrevet 21. januar 2008 #6 Skrevet 21. januar 2008 Hormonspiral. Satte inn i dag faktisk. Fått 2 barn så tenkte det var greit. Det var helt for jæ.. vondt. Og så ble jeg grise dårlig og måtte ligge der 1 time før gynekologen ringte min samboer og sa han måtte hente meg... Ble svimmel og kvalm , grusomt var det. Nå har jeg bare litt murringer i magen. Skal være bra til i morgen visstnok.
cheni Skrevet 21. januar 2008 #7 Skrevet 21. januar 2008 Kondom, er ferdig med hormonhelvete for godt!
Honningmelon Skrevet 21. januar 2008 #8 Skrevet 21. januar 2008 Jeg byttet til Loette p-piller, jeg. Da ammet jeg ikke da.
jentebanden Skrevet 21. januar 2008 #9 Skrevet 21. januar 2008 Men legen min sa at kroppen reagerte som oftest likt på cerazette og hormonspiral, så da er ikke det aktuellt. Dør nok av blodtap i så fall...
¤MegOgMini¤ Skrevet 21. januar 2008 #10 Skrevet 21. januar 2008 Mercilon skal jeg begynne på nå.. fikk mensen hver uke med Cerazette :S
Gjest Sekretøsa Skrevet 21. januar 2008 #11 Skrevet 21. januar 2008 Byttet til Loette, blødde som faen, og byttet til p-plaster, blør fortsatt som faen, så nå har jeg vurdert og klippe egglederene!
meg & to små vampyrer Skrevet 21. januar 2008 #12 Skrevet 21. januar 2008 Jeg tåler ikke hormonene og kan ikke ha kobberspiral. Her er det kondom til min man skal steriliseres om et barn eller to:)
Pampers123 Skrevet 21. januar 2008 #13 Skrevet 21. januar 2008 Jeg bytter til Diane jeg.. det er pga hudproblemer det da..
bjørnen*i*det*blå*huset Skrevet 21. januar 2008 #14 Skrevet 21. januar 2008 Jeg har en sopp av en lege som mente jeg utmerket godt kunne begynne på p-piller eller p-ring (eller hva som helst egentlig..) selv om jeg sa at jeg ammet (var der på 6ukerskontroll). Det endte med at jeg gikk derfra med en resept på p-ring etter å ha spurt ørten ganger om det gikk greit i forhold til ammingen. Har enda ikke turt å ta p-ringen i bruk for jeg har alltid hørt at det påvirker ammingen (p-piller hvertfall). Men legen sa jo det var greit.. Hmmm... Noen som vet?
ifie Skrevet 21. januar 2008 #15 Skrevet 21. januar 2008 Pampers123 Ikke bruk Diane lenge!! For ikke så legne siden (par mnd, kanskje) var det oppslag i aviser og greier om jenter som hadde fått blodpropp (?) av denne p-pilla! De hadde da brukt den som vanlig p-pille, ikke som kombipille, som det jo er. Jeg gikk på diane i to år, jeg, uten å vite at det kunne være veldig skadelig! Irriterer meg grenseløst at ikke den inkompetente legen min fortalt at jeg skulle bruke den kunn som en kur, som det også står i pakningsvedlegget... Uansett! Bare vær oppmerksom på det! Jeg husker ikke helt historien med de som ble så syke, men jeg husker at jeg reagerte kraftig på det, hvertfal!
Salat Skrevet 21. januar 2008 #16 Skrevet 21. januar 2008 Foreløpig ingenting, men har ikke fått igjen mensen ennå. Skal sette inn kobberspiral for jeg tåler ikke hormoner lenger.
ifie Skrevet 21. januar 2008 #17 Skrevet 21. januar 2008 Les denne Pampers123! http://www1.vg.no/helse/artikkel.php?artid=182756
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå