Første babyen=) *jentebaby* Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 jeg har ganske mye kynnere hver dag, har det noe og si for fødsel at hu kommer litt for tidlig eller? har 6uker igjen.
BlåklokkaVest Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Vanskelig å si tror jeg, men for min del hadde det litt å si. Med førstemann hadde jeg mye kynnere, og han kom en uke for tidlig. Da gikk jeg tur hver dag (har fått tilbakemelding om at dette antagelig hadde en effekt), og fikk kraftige kynnere for hver 500 m jeg gikk :-) Hadde også mye kynnere når jeg satt i ro. Med nr 2 hadde jeg mindre kynnere, og da gikk jeg til termin.
kreps32 Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 Har kynnere hele dagen nesten, kan ikke reise meg eller gå mange skritt før dei er her.Hatt det sia uke 26, sykemeldt fordi jordmor er redd eg skal føde for tidlig(fødte premtur jente første gang). Kynnere er jo veldig vanlig, og man trenger ikke føde for tidlig fordi.Veninne som hadde det som meg og fødet på termin....så vansklig å si
Gjest Lenchen *fødeklar* Skrevet 21. januar 2008 #4 Skrevet 21. januar 2008 Jeg har hatt masse kynnere i en mnd nå, og har fremdeles 3 uker igjen til termin. Kynnerene har i tillegg avtatt litt nå de siste dagene..
Første babyen=) *jentebaby* Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. januar 2008 ja har hørt at hvis man går mye kan det ha en effekt på litt tidlig fødsel, men det er bare det å orke å gå så mye da (skal ikke mange hundre metrene til før ryggen sier stopp) men men, vil jo ikke ha fødsel riktig enda!=)
mammafor3gang Skrevet 21. januar 2008 #6 Skrevet 21. januar 2008 Jeg har hatt masse kynnere i begge svangerskapene... Ca to mnd før termin har jeg hatt flere hver dag, og på slutten nesten hele tiden. Forje gang fødte jeg 8 dager over og nå har jeg 4 dager igjen.. Så jeg tror ikke kynnere trenger å gjøre at babyen kommer før. Men de er iallefall med på å gjøre kroppen klar til en fødsel... sier de;)
Første babyen=) *jentebaby* Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 21. januar 2008 okai! da trur jeg, jeg kommer til å bli ganske klar til fødsel hvis det her fortsetter, hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå