Gå til innhold

Dere som gir Eskimo 3 Kids


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange ml gir dere? I pakningsvedlegget står det 2 ml til barn under 1 år mens på nettet på produsenten sin side står det 2,5 ml...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gir 2 ml. Begynner å tenke på å skrive mail til de og tipse om et par ting som de burde forandre mtp pakningen, det står for eks at det kan gis til barn fra 1 års alder, men ingenting om mindre barn. Hvis ikke en her hadde fortalt det , så hadde jeg ikke spurt på butikken om å få se på pakningsvedlegget, hvor det står faktisk at man kan gi det til barn fra 0-1, men i mindre dose. Man må nemlig ødelegge pakning, få ut vedlegget for å få vite det.( dama i helsekost butikken var ganske overrasket :))

Men, tilbake til spørsmålet ditt. Jeg ville holde meg til det som står i pakningsvedlegget, det er jo det som er beregnet som veiledning for foreldre. Produsenten kan ikke forvente at folk skal gå på nettside for å finne ut riktig dosering.Forøvrig så alltid når man er i tvil om hvilken dose av medisin skal man gi/ ta, skal man alltid velge minste dose inntil man får det avklart med lege ( eller i dette tilfelle produsenten ). Det lærte jeg på sykepleieskolen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...