~turbogutten og lillebror~ Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Jeg går hos kiropraktor med en låsning i bekkent. Og sist jeg var der så sa han at fødselen min kunne bli ganske vanskelig om jeg hadde låsning i bekkenet når jeg føder.. Dette bekymrer meg veldig!! Noen som har låsning og fått problem under fødselen?
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Jeg var mye plaget m låsninger og ikke minst bekkenløsning under svangerskapet...tidvis kunne jeg knapt bevege meg, ganske så slitsomt...hadde forresten siste låsning for ca 1 mnd siden, vel 5 mnd etter fødselen..så jeg plages enda..var like gale nå som da jeg var gravid...hmm... Men på slutten av svangerskapet var jeg i kjempeform! Da vesla hadde kommet langt nok ned i bekkenet, stabiliserte hun alt, og jeg kunne bevege meg som normalt..jeg hadde svært få problemer m bekkenet de to siste ukene før fødselen, og fødselen gikk som en drøm Fra jeg kom på klinikken m 3cm åpning tok d under 5 timer før snuppa var ute..hun hadde nok en lett vei ut, for hun var glatt og fin, så ut som hun var tatt m keisersnitt...så der var d endelig noe positivt m bekkenløsningen Håper d går sånn for deg og Hvor i landet bor du? Har du mulighet til å gå til/kontakte kiropraktoren helt frem til fødselen, sånn at du kan få behandling hele veien? D å føde m låsning høres ikke noe særlig ut, men da må du hvertfall gi klar beskjed på fødeavdelingen om at du har låsning, og at de må følge m! Masse lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå