Gå til innhold

fødsel og bekkenlåsning (samme som på bim)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går hos kiropraktor med en låsning i bekkent. Og sist jeg var der så sa han at fødselen min kunne bli ganske vanskelig om jeg hadde låsning i bekkenet når jeg føder..

Dette bekymrer meg veldig!!

Noen som har låsning og fått problem under fødselen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var mye plaget m låsninger og ikke minst bekkenløsning under svangerskapet...tidvis kunne jeg knapt bevege meg, ganske så slitsomt...hadde forresten siste låsning for ca 1 mnd siden, vel 5 mnd etter fødselen..så jeg plages enda..var like gale nå som da jeg var gravid...hmm...

Men på slutten av svangerskapet var jeg i kjempeform! Da vesla hadde kommet langt nok ned i bekkenet, stabiliserte hun alt, og jeg kunne bevege meg som normalt..jeg hadde svært få problemer m bekkenet de to siste ukene før fødselen, og fødselen gikk som en drøm :)

Fra jeg kom på klinikken m 3cm åpning tok d under 5 timer før snuppa var ute..hun hadde nok en lett vei ut, for hun var glatt og fin, så ut som hun var tatt m keisersnitt...så der var d endelig noe positivt m bekkenløsningen :)

Håper d går sånn for deg og :)

Hvor i landet bor du?

Har du mulighet til å gå til/kontakte kiropraktoren helt frem til fødselen, sånn at du kan få behandling hele veien?

D å føde m låsning høres ikke noe særlig ut, men da må du hvertfall gi klar beskjed på fødeavdelingen om at du har låsning, og at de må følge m!

Masse lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...