Gå til innhold

Jeg trenger hjelp - avhengig av sukker......!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her med abstineser og trenger sukker..... ;o)

Uff, er så godteri-syk. Klarer ikke la vær, leter febrilsk i skapet, men har kastet ut alt fordi jeg regnet med at det kom sånne dager som i dag!

Flere som er ekstremt godteri-syke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv sukkererter! Du kan late som det er sukker i det, men ha god samvittighet for at det er sunt og faktisk smaker ganske søtt også:-P

Skrevet

akkurat likt som deg-fant til slutt en gammel, inntørket skumfigur som hjalp litt. eggedosis og er godt...mm... farlig detteher"

Skrevet

hehe,føler med deg..Jeg har begynt på "den sunne livs-stien" :P

så har også hivd ut alt så kan minne om sukker og godt..men hvis du ikke har prøvd før så anbefaler jeg å ha noen Nutrilett-bar i skapet..er jo kjempe som erstatning av noen måltider, men også veeldig gode- og sunne-hvis du bare MÅÅ ha noe...:)

Skrevet

Jeg er ogsaa avhengig.. men bare spiser i vei jeg :-)

Skrevet

Jeg også =( Vekten bare raser nedover nå når eg ammer, så for min del bryr jeg meg ikke, men er vel ikke så bra for "lille" gutten min? Som forøvrig raser opp i vekt:P Uff.. dårlig sammvittighet!!

Skrevet

Sjokoladeavhengig her! Det jeg tyr til er mengder te med suketter eller lightbrus (er vel ikke så bra det heller men...), lacryl, fisherman, appelsiner og sukkerfri tyggis. I helgene koser jeg meg med herlig melkesjokolade, men mandager er det stopp! Skal visst hjelpe på søtsuget å ta krom har jeg hørt?

Skrevet

Tørket frukt og nøtter!!!!Kanskje ikke det sunneste man spiser det heller, men bedre enn sukker, og søtt og godt:) namnam. Dessuten pleier jeg ofte å drikke frukt te når søt suget melder seg, funker bra!

Skrevet

Godt å høre at det ikke bare er meg ;o)

Jeg var så svak at jeg bakte boller bare for å spise deig (og det som ikke er godt engang...) Jeg ER virkelig svak!

Prøver å være flink på ukedagene, er desverre ikke sånn at jeg raser ned i vekt av amming, så her må det strammes inn :)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...