Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Sitter her med abstineser og trenger sukker..... ;o) Uff, er så godteri-syk. Klarer ikke la vær, leter febrilsk i skapet, men har kastet ut alt fordi jeg regnet med at det kom sånne dager som i dag! Flere som er ekstremt godteri-syke?
M&MH Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 Prøv sukkererter! Du kan late som det er sukker i det, men ha god samvittighet for at det er sunt og faktisk smaker ganske søtt også:-P
Mor di! Skrevet 21. januar 2008 #4 Skrevet 21. januar 2008 akkurat likt som deg-fant til slutt en gammel, inntørket skumfigur som hjalp litt. eggedosis og er godt...mm... farlig detteher"
noLadyjustME Skrevet 21. januar 2008 #6 Skrevet 21. januar 2008 hehe,føler med deg..Jeg har begynt på "den sunne livs-stien" så har også hivd ut alt så kan minne om sukker og godt..men hvis du ikke har prøvd før så anbefaler jeg å ha noen Nutrilett-bar i skapet..er jo kjempe som erstatning av noen måltider, men også veeldig gode- og sunne-hvis du bare MÅÅ ha noe...
MathildeC Skrevet 21. januar 2008 #7 Skrevet 21. januar 2008 Jeg er ogsaa avhengig.. men bare spiser i vei jeg :-)
Mamma'n til Tobias♥ Skrevet 21. januar 2008 #8 Skrevet 21. januar 2008 Jeg også =( Vekten bare raser nedover nå når eg ammer, så for min del bryr jeg meg ikke, men er vel ikke så bra for "lille" gutten min? Som forøvrig raser opp i vekt:P Uff.. dårlig sammvittighet!!
Hyacinth Bucket Skrevet 21. januar 2008 #9 Skrevet 21. januar 2008 Sjokoladeavhengig her! Det jeg tyr til er mengder te med suketter eller lightbrus (er vel ikke så bra det heller men...), lacryl, fisherman, appelsiner og sukkerfri tyggis. I helgene koser jeg meg med herlig melkesjokolade, men mandager er det stopp! Skal visst hjelpe på søtsuget å ta krom har jeg hørt?
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #10 Skrevet 21. januar 2008 Tørket frukt og nøtter!!!!Kanskje ikke det sunneste man spiser det heller, men bedre enn sukker, og søtt og godt:) namnam. Dessuten pleier jeg ofte å drikke frukt te når søt suget melder seg, funker bra!
JonathanTheamamma Skrevet 21. januar 2008 #11 Skrevet 21. januar 2008 Godt å høre at det ikke bare er meg ;o) Jeg var så svak at jeg bakte boller bare for å spise deig (og det som ikke er godt engang...) Jeg ER virkelig svak! Prøver å være flink på ukedagene, er desverre ikke sånn at jeg raser ned i vekt av amming, så her må det strammes inn HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå