~turbogutten og lillebror~ Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Jeg går hos kiropraktor med en låsning i bekkent. Og sist jeg var der så sa han at fødselen min kunne bli ganske vanskelig om jeg hadde låsning i bekkenet når jeg føder.. Dette bekymrer meg veldig!! Noen som har låsning og fått problem under fødselen?
Kystrøya Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Jeg har bekkenlåsning under dette svangerskapet, og hadde det under det forrige og. Det jeg opplevde var at under fødselen forsvant bekkensmertene (ikke pga det var så vondt andre steder). Gikk masse i sykehuskorridorene, uten å kjenne noe til smertene i bekkenet. Og under pressriene var det heller ikke noen problemer. Sto både på kne i senga og lå på siden med den ene foten i luften. Mener han at bekkenet dit vil låse seg under fødselen pga at du kan bli liggende i samme stilling under pressingen, eller hva mener han kan bli et problem?
~turbogutten og lillebror~ Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. januar 2008 Han mener at dersom man har låsning så har du ikke mye bevegelse i bekkenet, (at bekkenet kan utvide seg) og det er ganske viktig og ha god bevegelse i bekkenet når en føder, det er jo ikke akkurat noe lite som presser seg ut..! :s Lurte på om andre har hatt problem med dette og kunne fortelle litt?
jaja.. Skrevet 22. januar 2008 #4 Skrevet 22. januar 2008 Eg hadde mest truleg bekkenlåsning under svangerskap og fødsel. Og det føltest som om bekkenet låste seg under siste del av pressriene. Trur ikkje det gav spesielle problem egentleg, men det gjorde meir vondt enn "normal" fødselen med første babyen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå