Gå til innhold

Som å komme til himmelen dette her jo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som noen sikkert har fått med seg har vi slitt fælt med å få minsten som nå er 2 år til å sove om kveldene. Det kunne fort gå timevis fra han la seg kl. 20 og til han sovna.

Nå har han så og si sluttet å sove i bhg. Dem legger seg kl. 11. Dersom han ikke har sovna innen en time skal han ikke sove, og sovner han får han ikke lov til å sove lengre enn til kl. 12.30.. Fungerer helt utmerket, for dem får jo ikke krapylet til å sovne på en time.

I alle fall så legger jeg han nå kl 19.30 og da går det 10-20 min. så sover han. Jeg legger meg i senga sammen med han og synger og koser oss. I tillegg er vi blitt veldig obs på hva han får og spise og drikke. Pepsi Max er skikkelig fy og alt som er mye sukker i er også på fyy listen da vi merket store forandringer på gutten om han fikk i seg disse tingene.

Nå sitter jeg her og nyyyter freden og roen. Minsten har sovet en stund nå og mannen min har tatt med seg eldste sønnen min ut på skøyter. Guuuuud så deilig......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte å skryte litt av meg selv og si at jeg har tatt frem kakao og tatt ut horn (som mannen bakte til jul) fra fryseren..

Tenkte vi skulle kose oss når dem kommer hjem igjen.

Skrevet

Så flott da! For både dere og minsten, gratulere:-)

Dere er flinke, kose dere med kakao og horn:-)

Skrevet

Så deilig..Det e rart det der korsen ongene kan reagere på forsjellige ting, men sukker og andre matvarer kan gjøre se små hyperaktive, så du gjør det nok lurt å holde ongene borte fra (slutte med) de produktene. For det e et slit når ongene ikkje vil sove.

Håpe stillheten vil vare....Kos dokker...;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...