Gå til innhold

Råd om prissetting av brukte barneklær

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye kan jeg ta per plagg eller per pose? Noen klær er pent brukt, mens andre er synlig brukt. Har også ullklær fra Nøstebarn.

Hjelp meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De som er synlig brukt, ville jeg heller gitt til fretex eller andre hjelpeorganisasjoner. De som er pent brukt kan du max ta 50 kr for avhengig av hva det er, og hvilket merke det er. Min erfaring er at det er vanskelig å selge brukte barneklær, de er så billige uansett, så folk går heller å kjøper nye !! Men lykke til med salget ;-)

Skrevet

Takk for råd. Ville du tatt 50,- for plaggene fra Nøstebarn også (blant annet pysjer som kostet 500,-)?

Skrevet

Kommer ann på merket men tipper 20-30 kr er mer enn nok for pent brukte plagg. Jeg prøvde å selge en del, men det var mye mer pes enn hva jeg fikk igjen så jeg endte med å slette hele annonsen og gi bort klærne istedet :o)

Skrevet

Ja, du får nok desverre ikke mer for dem enn det. Mye bedre å prise klærne "billige", enn å overprise dem.. da får du ikke oppmerksomhet engang :)

Skrevet

Jeg kjøper en del brukt, men ikke vanlige hverdagsklær.. Arver ofte det, tror ikke det er så lett å selge. I så fall ville jeg satt en pris per pose.. Men klær fra nøstebarn ville jeg solgt for kanskje 1/3 av ny pris, de er jo litt mer atraktive...

Skrevet

Jeg har solgt noen klær på finn.no. og jeg tok mellom 5-20 kr per plagg. Men er d dyre ullklær synes jeg du skal ta mer....Kanskje 50 kr, men d kommer jo an på hvordan plagget er brukt.

Jeg sorterte og solgte bare klær uten flekker, og som var pent og lite brukt (ikke utvaska)

Skrevet

Ca. 30,- pr. pent brukte plagg, hvis de er lite brukt, men selvfølgelig mer for ullklærne. Iallefall en tredel av pris:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...