Kaja med spire Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Jeg er gått 11-12 dager over IKM nå og begynte å få litt mørk utflod (vil si den er brun) og nesten litt rosafarge på papire når jeg tørker meg, men noen menstruasjon vil jeg ikke kalle det. Jeg pleier å ha kraftige blødninger under menstruasjon. Det er ikke noe mye nå og ikke er det blod heller. Har tatt 5 tester den siste uka, alle negative. Den siste tok jeg på lørdag. Kan jeg være gravid? Eller hva tror dere?
håpet omden lille... Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 Hei, vl råde deg til å ta kontakt med legen. Det kan tenkes at du har vært gravid og hatt SA eller MA siden det er mørk utflod. Mange kvinner har SA før de vet at de er gravide. Ikke for å skremme deg men det kan tenkes i og med at du har gått så lenge over IKM. Klem og lykke til
idaslille Skrevet 21. januar 2008 #4 Skrevet 21. januar 2008 Hei! Jeg er ingen ekspert, men siden ingen har svart deg kan jeg jo si hva jeg tenker om saken :-) Du kan være gravid. Har hørt om folk som tester positivt sent. Det er også stor forskjell på testene. Hvilke har du brukt? CB sin digitale hvor du får tekst frem er veldig bra. Ville prøvd den om du ikke har gjort det allerede. Er du sikker på når EL var? Kanskje var den senere denne uken. Hold meg oppdatert da! Skal teste meg i morgen tidlig jeg 3 dager etter IKM. Nervepirrende det her :-)
Kaja med spire Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. januar 2008 Jeg får ringe legen i morgen, har fortsatt litt mørk utflod samt litt rosafarge på papire når jeg tørker meg. Takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå