Gå til innhold

Hva tenner dere på??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenner på tanken av å bli filmet av noen andre når jeg har sex...

Tenner også på at samboeren har fullstendig kontroll hva sex biten angår og jeg har lite eller ingenting å si angående hva som skjer.

Deilig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenner på at noen ser på mens vi har sex...en som lengter etter å begynne å klå på alt han ser mens vi holder på...

• 2 uker senere...
Skrevet

Tenner på tanken å ha sex i samme seng/rom som et annet par. Ikke gruppesex, bare sex med sin egen partner...

Skrevet

Jeg har en slem fantasi. Jeg tenner på at jeg har sex med to menn mens mannen min ser på..

Skrevet

Jeg tenner på å se på mannen (eller andre menn) onanere. Blir helt gal av det.

Skrevet

Jeg tenner på jentesex... Er det flere gravide som gjør det??

Skrevet

Jeg tenner på dildoer/vibratorer og på å se på folk bruke de. Spesielt å se jenter onanere ved hjelp av vibrator.

Skrevet

keg tenner på jentesex! hver gang jeg fingrer så tenker jeg at jeg har sex med ei jente..mmmm

Skrevet

så godt å høre at andre også har slike fantasier. Hadde du slike tanker før du ble gravid også?

Skrevet

ja,jeg hadde det før jeg ble gravid også!=) det er så utrolig pirrende, blir våt i musa bare ved å tenke på det!!!!!!!!!!!!

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg tenner også på jentesex! NAM!

• 1 måned senere...
Skrevet

Tenner på å barbere musa, suge saften ut av hullet og fingring. Liker å presse flere fingre laaangt inn. Noen jenter tar hele hånda....liker å banke pikken i bunn etterpå....

M40

Skrevet

Jeg tenner på å ha sex med ei (eller flere) jenter mens samboeren ser på. Til slutt, når kåtskapen er helt på høyden, kommer han og tar meg og bare meg....HARDT, hihi....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...