Gå til innhold

De Kaptein Sabeltann lekene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

blir jo ødelagt med EN gan. Spesielt de figurene...

Skikkeliig dårlig altså!

Noen som har klaget på dem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Båten er helt forferdelig. Går ikke an å leke med den, tåler kun å stå på hylla. Har ikke klagd, men pælma hele dritten i søpla.

Skrevet

Har sendt klagebrev til sabeltan nå.. men regner ikke med å få noe svar...

Synes bare det er så synd i forhold til ungen.. De blir jo så lei seg når disse lekene blir ødelagte....

Skrevet

Det er bra. Håper mange andre klager også. Lurer på hvor mange ganger jeg har limt delene til den båten og hvor mange figurer vi har kjøpt etter armer og ben har falt av...sukk....godt gutten min er såpass stor nå at Sabeltann er ut :)

Skrevet

Vi har skuta, figurene, sverd, flagg, hatt, frakk ect ect og ingen av de tingene er blitt ødelagt, jo forresten flagget, men det var det jeg som brakk ved et uhell. Barnet vårt har leket med det masse!!!

Tror det har en del å si om barnet herjer med lekene og tramper dem ned i gulvet, eller om de tar vare på dem å leker "normalt". Alle ting går jo i stykker ved hard behandling......

Skrevet

de lekene går jo i stykker bare man ser på dem. har hatt andre mye billigere leker som har holdt lenger. De må jo tåle å lekes med.

Skrevet

Ungene mine har ikke vært hardhendt med lekene. Satt å så på at minstemann lekte med pinky figuren i går, og plutselig så bare datt hodet av....

Vell, det funka iallefall å sende klagemail, skal få tilsendt nye figurer i posten! Det synes jeg var bra.. De holder også på å skjekker hva de kan gjøre for at figurene skal tåle mere..

Skrevet

Samme kan man si om disse Eliasproduktene. Junior fikk 5 ulike til 3-årsdagen, og innen kvelden var omme var det brukket noe på ALLE sammen. Pinlig for produsenten, og utrolig irriterende for forbrukerne!

Skrevet

Noen som har mailadressa til "sabeltann"? har noen figurer her og som er ødelagte:(

Skrevet

Jeg har jobbet i lekebutikk, og vet alt om det der. Dessverre ble de første båtene som ble lagd helt råtne, og de fikk du byttet hvis du gikk i en butikk.

De neste produksjonene skulle være litt bedre, og det var de og, men dessverre er det fortsatt en del som knekker fort.

Ta kontakt med en lekebutikk som fører det, helst der det ble kjøpt, og si ifra.

Eller så vet jeg egentlig hvem som er leverandør, men jeg husker det søren ikke nå... Det er samme leverandør på Kabelsatan og Elias.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...