Gå til innhold

Nå orker jeg ikke mere..

Anbefalte innlegg

Skrevet

har fått min 2 mens etter MA. og de er helt forjævlige.. blør sinnsykt mye og har masse smerter... var aldri sånn før ma. noen som har opplevd de samme?? i tillegg så sliter jeg med lav jernnivå, så dette er ikke bra i det hele tatt.. fikk haste time me legen på torsdag heldigvis.. hvis jeg ikke kan få noe hjelp til å bli raskere gravid, så vil jeg ha en p-sprøyte så jeg slipper mensen.. er faktisk så ille at jeg vurderer å ikke få barn for å slippe mensen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, denne situasjonen høres jo helt forferdelig ut!

Tenk at mensen skal være den faktoren som fører til at du mister motivasjonen... Så trist da!

Håper virkelig at legen din har noe vettugt å fortelle, og at dette kun er pga MA-en. Da blir nok neste mens (som forhåpentligvis ikke kommer....?!) bedre, skal du se.

Lykke til ihvertfall; håper du kommer over denne kneika!

Skrevet

for det første så må jeg begynne å si, IKKE ta p.sprøyta, da kan det vertfall ta lang tid med å bli gravid. Når det gjelder blødningene dine så kan det være forskjellige grunner til at det er sli, å mest sannsynlig så vil den komme seg etter hvert, kroppen har ikke kommt helt i gang etter din MA. Det er ikke noe kjekkt å blø mye i det hele tatt. Snakk med legen din om blødningene dine og hør hva han sier, men jeg vil råde deg til å IKKE ta sprøyten.

Lykke til videre

Skrevet

Hei!

Jeg slet med dette før jeg fikk barna. Mye blødninger og mye smerter. Det som hjalp meg var at mannen min skrev ut Brexidol, som er betennelsesdempende tabletter.

Jeg oppevde en helt ny verden! .Slapp å bruke mange tabletter. 1-2 om dagen holdt. Kanskje dette kan hjelpe deg også? Ikke mot mengden, men mot smertene?

Skrevet

Vil bare si at Brexidol absolutt IKKE anbefales til kvinner som gjerne vil bli gravide, da! Nedsetter muligvis fertiliteten.... Så derfor ville jeg nok kanskje prøvd noe annet...

Skrevet

hei jenter og takk for støtten.. jeg håpte på at det var bare den første mensen som var så hard men nå har altså den andre vert like ille.. gleder meg til lege time om to dager.. ho er veldig forståelse full så jeg håper ho vil hjelpe meg..

Skrevet

huff leit å høre om smertene dine og om MA.

Ville bare si at etter SA'en min i oktober så har de to siste tatnene vært helt forferdelig!besvimte i dusjen nå sist...så tror det bare er kroppen som renser seg...

Skrevet

Hei,vet hvordan du har det. Etter min MA hadde jeg sinnsyke menssmerter å de varte leeenge! Men etter mens nr 2 var alt tilbake til normalen, inga mens smerter i det hele tatt! Lykke til:)

Klem:)

Skrevet

Føler med deg.Din historie høres ut som min.Nettopp ferdig med TR og den første etter MA var like jævlig som denne,men de fleste med samme erfaring sier at 3 elle 4 mens blir normal igjen.Må ta jerntilskudd jeg også,kjennes ut som det hjelper litt alt,Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...