Gå til innhold

Rier som stopper opp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 4 dager til termin. og i natt begynte riene forholdsvis kraftige med 5 min. mellomrom. Who ho, da var det bare for mannen og bli hjemme fra jobb å få tak i barnepiken. Ca. 5 timer senere var vi på vei til sykehuset, men da ble det slutt på riene.

sakte men sikkert kommer riene tilbake, resten av dagen har riene vært uregelmessige med gjennomsnittlig 20 min.

Noen som har opplevd dette eller noe lignende? Hva kan jeg regne med kommer til å skje videre? Kan det fremdeles ta flere dager?

Jaja Jeg får be mannen min smøre meg inn med tålmodighet.

Spennende tider vi lever i.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat det samme skjedde med meg,ved begge fødslene mine... Men jordmora som tok imot oss på sykehuset denne gang,sa at det bare var slik min kropp utførte en fødsel...Vi er jo alle forskjellige ;) Men med meg tok det to dager før barna kom...

Lykke til ;)

Gjest Lenchen *fødeklar*
Skrevet

Min fødsel startet akkurat slik.5 min mellom riene, men de var ikke så vonde da. Men siden vi lånte svigermors bil, og hun jobbet på sykehuset, så kjørte vi henne på jobb, og bare svippet innom føden, siden vi tilfeldigvis var der. Jeg ble undersøkt og hadde faktisk 3 cm åpning og ble lagt inn.

Men hva skjer? Joda, alt stopper opp og det går 20-30 min mellom "riene" resten av dagen ( ca i 11-12 timer). Og når de sjekker meg igjen etter alle disse timene så er statusen helt lik som den var, altså 3 cm enda.

Men så plutselig går vannet og vips, 3 timer etterpå ligger jeg med datteren min i armene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...