VerdensLykkeligste Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Er i uke 30 nå, lurer på om jeg skal ta det, der jeg eventuelt skal ta det, tas dette t.o.m uke 32. Men kan det anbefales? Er dere fornøyde med timen, bilder og film?
bollamor*med 3 barn* Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Vi var super førnøyde.! Verdt hver eneste krone. Helt utrolig å kunne se vesle gutten på den måten. Prikk lik sin store bror..... Vi tok ultralyd i uke 24. Anbefales på det sterkeste!!!!!!
mammafor3gang Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 Det kan så absolutt anbefales... Det er kjempe koselig å se babyen da. Vi har hatt 3d ultralyd begge gangene i uke 32 veldig koselig å ha på dvd også. Nå andre gangen var det ekstra gøy fordi jeg har litt mye fostervann og da blir bildene veldig klare;) litt artig når du kan se ansiktstrekkene..
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 21. januar 2008 #4 Skrevet 21. januar 2008 Ja, det kan anbefales og håpe på ungen ligger fint til og ikke med hendene opp i ansikite hele tiden slik lillegutten vår gjorde. Men vi fikk vite på forhånd at det kunne skje- så var forberedt. Lå sann også på den ordninære ulen.
Gjest Lenchen *fødeklar* Skrevet 21. januar 2008 #5 Skrevet 21. januar 2008 Vi tok i uke 30. Det var litt vanskelig å få henne til å fjerne hendene og navlesnoren fra ansiktet, men med litt tålmodighet, så viste hun seg frem noen små øyeblikk.. Vi fikk 2 gode filmer, og flere som ikke var så gode Men ja, det var verdt det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå