Maaaamy. Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Trenger litt hjelp. Står heeeelt stille her for meg *flau*. Skal inn på "Din side" på Nav. Og jeg kommer bare på passord men ikke brukernavnet mitt... Bruker en mailadressen som brukernavnet der? Huff og huff....
Mammamia77 Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Du kan få tilsendt brukernavnet ditt dersom du velger glemt brukernavn/passord ved innloggingen.... :-) Får da tilsendt det på sms
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå