Gå til innhold

Søren og, nå sliter jeg!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kællen skal på leirskole med klassen sin. Han har sagt i laaang tid at de reiser 2.februar. Har ikke tenkt noe over det, og sørget for at jeg har fri de dagene han er borte.

Nå er det ikke den 2 februar allikevel nå!!! Grrrrrrrr!! Vrææææl! Det er nå til mandag.

Jeg skal jobbe netter den uka.. Og det er overhodet IKKE mulig å få fri, det er ingen å ta av. Allerede i manko på folk.

Svigers er borte og min far og kone bor ikke i samme by som oss.

Har lyst til å grine! Faen er det mulig!??!! Er så drittlei av å være mora hans!!!

Må få ut litt damp. Han setter meg i kinkige situasjoner.....

Vet virkelig ikke mine arme råd!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da må han jo rett og slett bare være voksen nok til å holde seg hjemme, det sier seg jo selv at det ikke går for din del.

Skrevet

Det der må han ordne opp i selv. Det er da ikke du som har rotet det til!

Skrevet

Her er det jo han selv som har rotet det til og bør derfor ta ansvar selv. Enten må han lage en løsning på barna eller holde seg hjemme.

Viss du fortsetter å ordne opp for han så vil du nok alltid være "mora" hans! Du ordner jo bare alt allikevel!

Men jeg hadde og blitt jævlig forbanna!

Skrevet

Syns din mann skal fikse dette jeg. La ham fikse det selv., Ellers blir han el vant med at du alltid ordner alt...

Skrevet

Huff, så håpløst! Er jo ikke noe særlig for klassens hans å få vikar med heller...

For en sløv fyr altså - jeg hadde blitt hissig!

Skrevet

Ja, du sier noe. Han mener det er mitt problem, han har aaaaaldri sagt den datoen. Men, når jeg kan sverge på min mors navn at han har sagt det maaange ganger, jeg har skrevet det ned, han har sittet der når jeg har ordnet med jobben osv osv.

Så du kan si at jeg jobber ekstra masse den uka der for å ha fri neste.. Fader jeg kan eksplodere. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre jeg! Virkelig ikke.

Skrevet

umulighet for han å si fra at han ikke kan reise på så kort varsel..

enten får han ta med ungen, ellers må du ringe kollegaer og smiske som pokker,, gammel er mini??

Skrevet

Kan ikke ringe kolleager heller dessverre, for det er ingen å ta av. Det er begrensninger for hvor mye det er lov til å jobbe av gangen.. De sliter som bare det fra før av..

Mini er straks 2 år. Kan ikke ha med meg han, det går bare ikke.

Ja, jeg klikker snart i vinkel her. Godt det krekaret ikke er hjemme!!

Skrevet

Kan ikke sende T på en liten ferie til faren din da? Har de mulighet til å passe han?

Men egentlig blir det jo feil at det er du som skal ordne opp!

Skrevet

Jupp, det er det eneste alternativet. Men, føler sånn på det.. De har hjulpet oss så mye i det siste. Men, har man ikke noe valg så har man ikke noe valg.

Fattern jobber jo i denne byen, men han er ikke helt dreven på å levere i bhg og slike ting, hihi, men han må vel kastes ut i det da itilfelle.

Alltid jeg som må ordne opp! Ordner alt jeg! Grrrr...

Skrevet

Åååååhhh, det ordner seg likevel!J Jippi! Min søster har ordnet seg så hun kunne ha han likevel! Hva skulle jeg gjort uten...

Skrevet

så bra:-)

Gi han mannen din et kraftig spark fra meg...

Skrevet

Du lar være å reise på jobb og blir hjemme i barnepassers fravær. Egenmelding. Ikke noe verre enn det. Men nå fant du en annen løsning da.

Skrevet

Hihi, Halden:) Hadde bare bedt pappa ringe til deg når han hadde bommelomma jeg vetdu... Så hadde han kommet nedover i Postman Pat bilen sin han, garantert, he he:D

Jaaa, er såå glad nå!!!Snille søsteren min som ofrer seg...

Skal gi kællen et aldri så lite ballesprak når han kommer hjem, ha ha.

Skrevet

Hihi:))) Han hadde kosa sæ gløgg ihjæl her vet jeg,hihi.

Bra det fiksa seg da, herregud hva tenker disse huene med innimellom? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...