Gå til innhold

Dere flinke husmødre,hjeelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en stekeovn som er veldig skitten inni, Fastbrent svart fett/ost osv.. Hvordan i alle dager får jeg det rent inni der????? Har prøvd vanlig ovnsrens men det funker ikke:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mr Muscle ovnsrens gjør susen her.....

Skrevet

spray på og tørk? hmm,tviler på det kan hjelpe- den er virkelig skitten!!

Skrevet

Er den skikkelig skitten tror jeg nok du må "gjenta behandlingen" uansett hvilken type du bruker, det måtte jeg engang .

Skrevet

En skål med Salmiakk og vann inn i midten på ovnen, sett ovnen på 50 grader, la stå en stund. Ta ut skålen. Vask med vanlig fille. Tar det meste :)

Skrevet

Om du har ovn med keramisk topp har du kanskje en slik skarape. Den kan du brukke i bunn av ovnen om du er forsiktig. Og så må du nok bare sprute på ovnsres, la det virke og gjøre det så mange ganger du trenger.

Ikke vent like lenge neste gang.

Skrevet

Jeg har pleid å sette en bolle med salmiakk i ovnen og ha ovnen på 50 grader i en halvtime. Da skal det løsne, hvis ikke kan du dyppe kluten i litt salmiakk og gni. Men når du åpner ovnen burde du holde hodet bort fra ovnen, ellers svir det veldig i øynene og river godt i nesa. Er også lurt å lufte godt mens du vasker i ovnen.

Skrevet

kjøp en sånn stålball, det funker kjempe bra, men du må regne med å gnikke masse.

Skrevet

Skriver under på den mphs

Ovnsrens og keramisk skrape gjør susen.. Og du... Ikke vent like lenge neste gang:-)) Hehe

Skrevet

Ah, bolle med salmiakk og en stålball- det må da gjøre susen:-) Takk for råd!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...