Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Selvfølgelig å teste med morgenurin, men... Er det best og tisse rett på pinnen, eller en kopp og så dyppe pinnen oppi? *alt en skal lure på*
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Samme det, er du gravid så vises det uansett. Lykke til!
Kamilla, Daniel&Sanne Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 Det kan du egentlig gjøre akkurat som du vil:) Jeg tisset rett på pinnen:)
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #4 Skrevet 21. januar 2008 iiiiikkkkk..... Jeg er sinnsykt nervøs!!! Vet ikke om jeg skal vente til i morgen, eller ta testen nå.... *hjelp*
nepomuk Skrevet 22. januar 2008 #5 Skrevet 22. januar 2008 ) Vent til i morgen tidlig, du. Alltid best å teste med morgenurin pga størst konsentrasjon av hcg da. Jeg tisset forresten i en kopp og stakk testen oppi etterpå nå når jeg ble gravid igjen. Redd for at jeg ikke skulle klare å tisse lenge nok...(Var veldig spent) Men tror nok ikke det spiller noen rolle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå