Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min snur seg fra mage til rygg nær 3 måneder gammel. (1 uke før 3 mnd. dagen) Er ikke dette tidlig?

Jeg trodde først at det var tilfeldig eller at han "ramlet" over. Men han har fortsatt med å snu seg over på rygg når jeg legger ham på magen. I dag er han 3 mnd. og har gjort det ca. 10 ganger hittil.

Hva er egentlig vanlig? Hvor gammel var din baby når h+n snudde seg rundt?

Kanskje det er helt vanlig eller at han tilfeldigvis fant på et triks... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gutten min snudde seg fra mage til rygg da han var 7 uker.. men snudde seg ikke fra rygg til mage før han var nærmere 4 måneder

Skrevet

Søren og... Jeg som var så stolt. :)

Da er han kanskje litt sen. I hvert fall følger han gjennomsnittet. (Det er nok heller jeg som ønsker å tro at babyen er tidlig... hehe.. :)

Skrevet

Jenta mi gjorde det illsint når hun var 2 uker. Ingen bevisst handling. Hun har gjort det flere ganger. Hun er nå 4 mnd, og kun den siste mnd det har vært bevisst tror jeg. Ikke alltid hun får det til da:)

Skrevet

Det er ikke uvanlig at de snur seg fra mage til rygg veldig tidlig. (Like etter at de er født, for så å ikke gjøre det igjen før de er rundt 3-4-5mndr. Eller litt senere. Så de begynner bevisst å rulle fra rygg til mage først for så å rulle bevisst tilbake fra mage til rygg. Men dette varierer veldig fra barn til barn.. Her rullet hun fra rygg til mage når hun var 4mnd og fra mage til rygg for bare noen dager siden. Hun er 5mnd og 3 uker.

Skrevet

Bevisst pleier de først å snu seg fra rygg til mage.

Min baby "snudde seg" fra mage til rygg før han ble 2mnd, men det var rett og slett fordi han pga skjevhet i nakken ikke klarte å balansere. Det skjedde ikke hver gang vi la han på magen, men ofte, så det behøver ikke å være bevisst selvom han har gjort det mange ganger.

Skrevet

gutten min er 6 mnd, og har gjort det noen ganger , men gjør det ikke hver dag. Men jeg er stolt av han for det jeg :o)

Skrevet

Er du?? :o

Det er det jo ingen grunn til å være! blæææææææ :))

Skrevet

Men i all verden... ser at mange på 4 måneder snur seg fra rygg til mage her! Er det vanlig??? Gutten min er 5 måneder den 3 februar, men det er ikke antydning til å ville snu seg fra rygg til mage her...! :-(

MEN, jeg er veldig stolt av ham fordet da!!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...