Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

lillegutt her har blitt helt rød og sår under haka mot halsen liksom... blir sikkert fuktig i valken og tørker aldri helt opp... blir klamt hele tiden... hva er lurest? Hva kan man smøre med? Blir jo bare værre hvis jeg ikke finner ut av noe... blir han så aav bleia smører jeg jo zinksalve, men kan vel ikke bruke den der? noen gode tips mottas med stor takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har kjøpt talkum på apoteket, bruker det på halsen, under armene og i foldene på lårene. Eller hva man skal kalle det, mellom valkene :-)

Funker kjempebra, blir tørt og fint!

Skrevet

jordmor fortalte meg på sykehuset at talkum bare kunne gjøre vondt værre... kunne bli klumper som liksom gnagde mer... så har ikke turt å prøve det enda... men år gjøre det...

Skrevet

Har hatt samme problemet og smurt med sinksalve, det virker veldig raskt og effektivt. Den som heter inotyol er suveren.

Ellers må man bare vaske i valkene minst 2 ganger om dagen for å unngå sår, det er vår erfaring.

:-)

Skrevet

heisann prøvde mangen råd før je gikk til legen å det einaste så har hjulpe er dactacort det e sopp drepande med litt korteson...brukes i to uker så opphold....eller begynne me ein så hette dactar det e kun for sopp...kjenn etter om det lukter,hos jenta mi spredde det seg fort å luktet surt...holdt det så tørt jeg kunne,men til ingen nytte...prøv dette du så blir det bra:) er resept fritt:)

Skrevet

jeg bruker zinksalve og det funker helt supert. må jo passe på å vaske der hver dag også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...