Gå til innhold

Selge simo kombi og kjøpe 3-hjuling?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken 3-hjuling er best da? Skal evt ha den med til syden...finner ingen triller som passer, så da bytter jeg kanskje hovedvogna istedet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i alle fall godt fornøyd med OTH urban jungle. Hadde nok ikke trivst med å ha en simo kombivogn som sportsvogn, er litt tung og stor, og jeg syns ikke jenta vår sitter godt i den.

Skrevet

Vi byttet ut Simo Kombien med en TFK Joggster III. Angrer ikke et sekund.

Vogna er stor og romslig. Lett og trille. Stor bredde mellom bakhjulene som gjør at den er stødig. OG den blir forholdsvis liten når den er lagt ordentlig sammen. Vet at man kan få kjøpt bagg til den også.

Eneste minuset er at det er vanskelig å komme til kurven under, spesielt når ryggen på vogna er slått ned. MEN vogna har flere snertne lommer som er ypperlig til sånt som drikkekopper etc. Jeg har i tillegg satt på handlenettet jeg hadde på Simoen.

Angrer ikke et sekund på at vi kjøpte denne.

Skrevet

Har hatt simo kombi siden lillegutt ble født. Kjøpte teutonia S3 da han var 6 mnd. Men solgte den fort. Var utrolig missfornøyd med den vogna, så den anbefaler jeg iallefall ikke. Kjøpte en carena easy for å ha med til syden da han var 1 1/2 år, men er ikke fornøyd med den heller. Så vi har simon enda, og er veldig fornøyd med den. Er på utkikk etter en litt lettere vogn nå som har er 2 år. Men finner ingen optimal vogn. Faller alltid tilbake på simo vogna mi. Syns forøvrig ikke at simo vogna er verken tung eller vanskelig og kjøre.

Finner iallefall ingen 3-hjuling som holder mål for oss. Da måtte det evt. være TFK vogna, men den er ganske dyr syns jeg. Iallefall nå som vår er 2 år. Den er stor og romslig, virker stødig. Men jeg har ingen erfaring med vogna.

Så jeg kan kanskje ikke hjelpe deg så mye;)

Skrevet

Jeg hadde simo kombi vogn til silje, byttet den ut da vi fikk elias, byttet da med en quinny freestyle (3 hjuling) men jeg savner plassen som simoen hadde, stormtrekket og andre ting.. men synes at simoen er kjedelig, har derfor vært i dag og kjøpt ei teutonia mistral på salg, den har alt jeg savnet med simoen...

Skrevet

Jeg ville byttet. Synes kombivognene er alt for store og tunge kjøre rundt med hele vognperioden. Har byttet til begge mine barn (eller jeg har beholdt kombivogna i tillegg da, brukt den samme til begge), og har ikke angra på det =)

Har hatt OTH urban jungle, som er en knallgod vogn. Anbefales på det varmeste!

Nå har jeg phil and teds, bruker den som søskenvogn også. Dette er også en veldig god vogn. Ellers kan du jo ta en titt på easywalker classic (denne egner seg veldig godt til reiser, har fast forhjul, men kan kjøpe svingbart shoppinghjul til), easywalker sky eller tfk joggster III eller joggster twist.

Skrevet

Og du, kjøp reisebag til vogna om du kan, da tåler de flyturen mye bedre!

Skrevet

OTH, som vanlig...verdens beste vogn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...