Mia_I Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 .. noen som har tips til hva jeg kan servere venninnegjengen til lunsj? Er lei av mine egne ideer :-)
~sjiraff~ Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Spinatpasta ruccola cherrytomater rødløk pinjekjerner eller pasta med pesto ruccola cherrytomater pinjekjerner sprøstekt bacon
NoDoubt Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 Lag en salat med det du liker. Salat, agurk, mais o.s.v. Del opp kyllingfileter i biter og steik med tacokrydder. Jeg tilsetter og litt fullkorn pasta skruer fordi det metter mer da. Bland alt sammen:-) Kan serveres sånn eller og med: - pesto - tsatsiki. - holiday dipp - Nacho chips. Nam:-)
cheni Skrevet 21. januar 2008 #4 Skrevet 21. januar 2008 Jeg har ei venninne som jobber i ferskvareavd, og hun anbefalte meg å bruke klassisk fransk dressing i pastasalater. Det er den de bruker, og den er nyyydelig. Det er en olje, tomat og hvitløksdressing, og er i en glassflaske. I salaten bruker jeg kylling, pennepasta eller pastasløyfer i farger, rød løk, gul, grønn og rød paprika, fetaost og oliven, men man kan jo putte oppi det man liker... feks skinke, mais mm....
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 21. januar 2008 #5 Skrevet 21. januar 2008 Denne er nyyydeliiiig!! http://www.artoftaste.no/servlet/region?name=V2_SEKSJON_MAT_SOK_VIS&execute=&item=10245408&name=visOppskrift&item=10245408&portions=8
Mia_I Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 21. januar 2008 Takktakktakk for tips! Inspirert allerede :-)
ToPrinsesser<3 Skrevet 21. januar 2008 #8 Skrevet 21. januar 2008 pastaskruer kyllingfileter som stekes i små biter cherrytomater - deles i to fersk mozarella - bøffel - deles i mindre biter fetaost (spar oljen og ha over salaten før servering) ruccolasalat ferske basilikumblader pinjekjerner rødløk jeg tar alt på "gefühlen" ciabatta dressing mix "gresk dressing" røres ut i rømme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå