tullemimor Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 noen flere som nettopp har funnet ut at de er "på vei"?
Gjest stockholms tjej Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 du er i første trimester til du er 12 uker sen er det andra=)
Kamilla, Daniel&Sanne Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 Jeg fant det ut på onsdag:) Men er nr. to da. Du da?
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 21. januar 2008 #4 Skrevet 21. januar 2008 Fant det ut på fredag det blir min nr 3 Kamilla&Daniel, var ikke vi sammen på DiB? Min sønn er født i mars 06. Jeg var Happiness..
Kathy+Oktoberjente Skrevet 21. januar 2008 #6 Skrevet 21. januar 2008 Fikk også positiv test på torsdag
tullemimor Skrevet 22. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 22. januar 2008 testet positivt på fredag jeg, og på lørdag...og på søndag! hehefor å være sikker hvis alt går bra blir dette nr 2 for meg og kjæresten min koselig!
82glad Skrevet 22. januar 2008 #8 Skrevet 22. januar 2008 Å jada. Tok en CB på lørdag, den var positiv. Og så måtte jeg jo bare ta en til (sånn bare for å være helt sikker) på søndagsmorgen. Trodde ikke det skulle være mulig å bli gravid så fort, da jeg sluttet med prev på november. Er etter min regning i min 5 uke nå. Enn dere andre?
To gutter + spire Skrevet 22. januar 2008 #9 Skrevet 22. januar 2008 testet positivt i går . Har en gutt på 2 1/2 . Blir spennende dette !!! ) hadde el. rundt nyttårsaften så jeg tror jeg er ca 5 uker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå