Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Her spiller samboer data hele tiden, eller flyr ut med kamerater. Men tilbrakte helgene med meg. Har alltid synes det har fungert greit. Men nå har jeg vært 100% sykmeldt siden uke 15, det sier seg da selv at jeg går snart på veggen av kjedsomhet. Hadde derfor vært koselig å kunne finne på noe med sambo når han er ferdig med jobb. Men hvordan lokke han fra datan? Hva gjør dere på kveldstid? Noen som har noen tips, (helst noe som ikke koster penger)?
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 Spille spill eller kort? Invitere venner hjem (for å spille spill, feks og drikke te) Se på TV (ikke så sosialt) Lage mat SAMMEN (boller til å ha i frysen til tiden etter fødsel) Vi pusser trappa sammen akkurat nå...ikke så jysla gøy, men må gjøres.
Sunniva78 har to små Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 Er ute og går tur nesten hver kveld vi. Man får pratet mye sammen, og hjelper det på snarlig fødsel er ikke det heller så dumt, hehe... Ellers ser vi på tv, spiller kort etc...
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #4 Skrevet 21. januar 2008 Hei. Forklar han at det kan bli lenge til dere får mulighet til ut-av-huset-aktivitet sammen. Kino synes vi er en hyggelig ting, gjerne i kombinasjone med en kopp te på cafè el. spise noe. Gå en kveldstur behøver ikke ta all verdens tid og er billig. Vi lager tradisjonell tv-mat (hj. laget pizza, taco, lasagne el) sammen hver fredag og koser oss med felles matlaging + tv/video etterpå.
Gjest Skrevet 21. januar 2008 #5 Skrevet 21. januar 2008 Vihar da unger og slipper derfor ikke utav huset så lett, bare så det er nevnt (derav mine "inne-aktiviteter")
kokosyklus Skrevet 21. januar 2008 #6 Skrevet 21. januar 2008 Hva med å forslå et brettspill? Risk Fantasi Scrabble osv Vi har en haug, blir ikke alltid like flittig brukt, men det er utrolig artig når man først setter igang
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 21. januar 2008 #7 Skrevet 21. januar 2008 Tjah.. Enten så sitter vi på hver vår data haha.. Han driver firma selv på fritid, eller så ser vi filmer, tv, spiller nintendo, spiller scrabble, monopol osv Virkelig koser oss =) Han er hjemme sammen med meg hver kveld/helg, fordi han er redd jeg skal kjede meg i permisjonen
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #8 Skrevet 21. januar 2008 Spiser middag, går tur eller bader jenta vår, han trener hjemme stort sett hver kveld unntatt søndag da han klatrer(vi ble med denne søndagen), bretter klær, ser tv, sitter litt på data. Sikkert ganske kjedelig, men vi har det fint sammen.
Ella_A♡-Fødeklar- Skrevet 22. januar 2008 #9 Skrevet 22. januar 2008 Har blitt en del tv titting pga bekkenløsning..men blir jo litt prat da og. Kose på soffan er populært:) De dagene jeg orker prøver vi å gå oss en tur med hundene. Alltid kos.
Bebis120408+150511 Skrevet 22. januar 2008 #10 Skrevet 22. januar 2008 lange middagssamtaler, tv-titting,besøke venner og familie, ha besøk..
golddust Skrevet 22. januar 2008 #11 Skrevet 22. januar 2008 sambo sover på sofaen og jeg strikker sokker til lillegutt i magen Sambo jobber lange dager, så er ikke mye vi får snakkest sammen i løpet av uken, men i helgene prøver vi å gjøre noe sammen. Pleier å gå tur, eller lage middag sammen. må si jeg gleder meg til dagen består av mer en tv-titting... begynner å bli rimelig lei av alt som er på tv nå om dagen. Vil heller kose meg med babyen jeg ;-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå