Siivi Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Ka betyr det,i forhold til å føde...ser mangen nevner fullmånen...men hvorfor
Katharina88*Angelica08 Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 Jeg blir ekstra kåt når det er fullmåne;) hehe..
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #4 Skrevet 21. januar 2008 Noen mener at det er flere fødsler rundt fullmåne, men det stemmer ikke på sykehuset her i byen hvertfall. Tror bare det er en myte.
inakvad Skrevet 21. januar 2008 #5 Skrevet 21. januar 2008 Forklaringen skal være at månen påvirker fostervannet på samme måte som den påvirker flo og fjære. Og når det er fullmåne, er påvirkningen ekstra sterk. Tror det er mye uenighet om det har noe å si eller ikke, men mange mener at det er flere fødsler da enn ellers.
Gutt og jentemamma <3 Skrevet 21. januar 2008 #6 Skrevet 21. januar 2008 Det sies at fullmånen har en slags tiltrekningskraft. At visst det er gravide med termin rundt fullmåne, vil de fleste av kvinnene føde den natten det er fullmåne.. Jeg har termin 27 mars, men tanten til samboeren min sier at jeg kanskje vil komme til å føde den 21 mars, for da er det fullmåne.. Håper igrunn at det har en sammenheng, men det er vel kanskje en myte, og mann får tru hva mann vil.. Hehe
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #7 Skrevet 21. januar 2008 det er vitenskapelig bevist at mennesker og resten av naturen blir påvirket av fullmånen.
Siivi Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 21. januar 2008 hmm...hørres jo veldi løye ut Håper det stemmer for folk rundt terminog fullmåne! Lykke til alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå