Gå til innhold

Flott at gubben vil lage middag til meg, men

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det virkelig nødvendig å bruke allt som finnes av ting i kjøkkenet , søle overallt og så ikke rydde før du skal ut døra. (skulle jobbe kvelden idag.)

Middagen var kjempegod den men når jeg kom inn på kjøkkenet etterpå så var det fulstendig bomba.

Har sagt så mange ganger til han at skal han lage mat får han rydde opp etter seg også. Men nei det er han flink til å glemme det.

Han får jaggu mei ta oppvaska i morra, men jeg har rydda litt å få samla ting sammen da . og fått alle matvarer tilbake i skap og kjøleskap.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

he he.. ja sånn er d hos oss oxo..

men er likere at han lager mat innimellom og da rydder jeg gjerne..

hva feiler d deg anonym? rett over..

Skrevet

Hehe hvorfor?

Hvis jeg klarer å lage middag og rydde etterpå, burde da ikke mannen min klare det også?

Skrevet

Menn er menn, pick your battles.....

Skrevet

"Hehe hvorfor?"

denne var til første anonym da.

Men jeg må inrømme at jeg foretrekker å lage maten selv siden jeg ikke trenger å bruke 6 gaffler, 5 kniver og 2 skjeer. allt som finnes av stekespader, øser og annet.

Men jeg krangler ikke med han om det, gidder ikke det. jeg rydder bare det som trenges der og lar resten stå. Vi har faktisk avtale om at den som bruker kjøkkenet skal rydde. Så jeg vet at han tar oppvaska i morgen når jeg ber han om det uten noe mer om og men.

Syntes jo ikke det er rett at jeg skal måtte vaske det jeg trenger til middag i morgen både før og etter.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...