Gå til innhold

Vogna mi "knakk" sammen gitt

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Bompet" ned trappa med vogna, da et eller annet sa knekk, og nå er den litt rammeskjev, for å si det slik... Noen som vet i farten om man får kjøpt nytt understell til Teutonia S3, el må jeg kjøpe ny sportsdel å... Regner med at jeg ikke får dette på noen garanti... er 1 1/2 år..., pluss at det skjedde i trapp. Skal vel ikke gjøre det egentli... kremt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De skal tåle såpass og garanti har man vel i 2 år, jeg ville sjekka opp jeg. Fikk nytt hjul til Simo vogna mi da den var over 1år husker jeg.

Skrevet

Får tasse innom simo en dag kanskje... trilling er desverre utelukket at the moment ;) irriterende! vært kjempe bra om jeg fikk det på garantien da!!!

Skrevet

Jeg ville ha krangla meg til nytt understell på garantien. Skal jo tåle trapper mener nå jeg. Simovognenes understell har 5 års garanti, å i og med at vogna di bare 1,5 år så må vel det gå bra.

Skrevet

Skal prøve. Hater å krangle meg til slikt. Jeg er faktisk så dårlig på det, at jeg er truende til å kjøpe ny bare for å slippe faktisk... Skal psyke meg godt opp på forhånd!!! :)

Skrevet

Høres ut som meg det ;p

Ta med deg noen ;D

Skrevet

Vogner skal ikke tåle dumping i trapper nei, Er faktisk i noen bruksanvisninger det står (husker ikke hvilke).

Kan jo vær at det berre er en liten del som er knukket?

Ta den med i butikk, så klarer de nok å se hva som er galt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...