Anonym bruker Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 Fler som sliter med oppkast om dagen? Gutten vår på 7 mnd har kastet opp alt han har fått i seg i hele dag. Hvor lenge tåler de å være uten mat/ væske? Når bør lege kontaktes?
ninsoer Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 huff min lille ha d i jula.. hvis du nesten ikke får veske i han bør du kontakte legen. d viktigste er at du får i han veske.. mat er ikke så viktig.. å d framprovoserer ofte til nye oppkast.. heller prøv me havresaft eller noe annet veske me litt næring i.. D som jeg fikk i gutten var cola men rørte ut kullsyra å ga d varmt.. er ikke for å gi brus til barn.. men d eneste jeg fikk ned.
livetimammasmage Skrevet 21. januar 2008 #3 Skrevet 21. januar 2008 sukkervann!!!!!! Det skal hjelpe med å binde magen også slik at de slutter å kaster opp, pluss at du får i babyen væske!! 1 ts på 100 ml vann, ikke tenk på hvor mye du skal gi i timen o.s.v, når det gjelder omgangssyken så er det bare å hive i babyen væske som bare f.! Babyen til naboen var bare minutter fra å gå i koma p.g.a altfor lite væske når han kastet opp
hannehormonell Skrevet 21. januar 2008 #4 Skrevet 21. januar 2008 min sønn har vært syk i en uke. kasta opp alt de første dagene. så bare bæsja han. dobbelt så mye som han fikk i seg. får slike små er det veldig lett å bli dehydrert. gi drikke hele tiden. om han eller ho ikke tar imot må du kontakte lege. mat er ikke så viktig de første dagene om han ikke vil ha. vi ga blåbær saft, vann, cvitamin saft, morsmelk fra tante.. hehe... det tar dessverre tid med de små. lykke til:) god bedring. alle har hatt dette nå. drikke drikke drikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå