Dollywood Skrevet 21. januar 2008 #1 Skrevet 21. januar 2008 skal piskes stive med melis. ble kjempestivt da jeg lagde samme oppskrift på fredag, men i dag ble det ikke stivt i det hele tatt, hva skjer da?
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 21. januar 2008 #2 Skrevet 21. januar 2008 kan det ha vært litt fett på insiden av bollen eller karet du brukte til å piske i? jeg pleier å gi med litt sitronbåt for å være sikker på at den er helt fettfri før jeg pisker eggehviter. kanskje det kom litt eggeplomme med? det vil hindre den i å bli stiv. ellers så får du bare prøve igjen, med romtempererte egg
Dollywood Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. januar 2008 ja, det kom bittelitt plomme med som jeg prøvde å få ut med skje, kan det ha så mye å si altså?
Dollywood Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. januar 2008 kjøpte eggene i dag da....så er nok det plommeopplegge, trodde ikke det hadde så mye å si jeg... huff
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 21. januar 2008 #6 Skrevet 21. januar 2008 mulig at det er alt som skulle til ja.. Lykke til videre i bakingen da
Dollywood Skrevet 21. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 21. januar 2008 takk....blir nok ikke så vellykket...for brukte de selv om de ikke ble så stive...jaja, bedre lykke neste gang....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå