Gå til innhold

Var på innvendig UL i dag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk time hos legen min idag ettersom jeg har hatt magesmerter i helgen, og ble sendt rett til UL etter timen for at jeg kunne slappe av litt bedre. Er 6+0 i dag, og på skjermen var det liksom livmora og en biiiiiitteliten hvit prikk som hun da mente var fosteret mest sannsynlig. Spurte om det med hjertelyd osv, men hun sa det at det ville de ikke lytte etter før ut i uke 17 ?? Ville jo gjerne ha hørt før da, men greit igrunn at hun ikke lyttet idag, tror jeg bare hadde blitt redd om hun ikke hadde funnet noe.. Noen andre som har vært på tidlig UL, og som bare har sett en liten hvit prikk ?

Videoannonse
Annonse
Gjest stockholms tjej
Skrevet

ja de er veldigt vanligt at ikke se hjertet,de kan ikke alltid se hjertet heller så ikke oroa deg....du merker viss fostret er dødt....då får du spontan abort.kommer nog gå veldigt greit men viss du er urolig så be din lege om nytt UL om et par uker då kan de nog se ett hjerte på skjermen....lykke til=)

Skrevet

Hei:-)

Jeg var på tidlig ul i mitt forrige svangerskap i beg av uke 7. . Da såg vi også bare noe pitte lite, men med hjerte aktivitet. Tror ikke dette er mulig å se før minimum uke 7 ser du.. Så tror nok ikke du må bekymre deg! Hvis du ønsker, får du nok ny ul om noen uker, for å berolige deg. Jeg hadde ny ul i uke 11-12 og da såg vi masse!! Fosteret "vinket" faktisk da:-) Prøv å slappe av og kose deg med graviditeten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...