Gå til innhold

Hvor mye betaler dere for....

Anbefalte innlegg

Skrevet

barnevakt en em/kv alt etter som dere har beov for. Jeg betaler 25 kr timen. Har ei på 16 som jeg bruker fast.. For lite?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste steder som formidler barnevakter i disse dager sier jo 80-100kr timen.Men er det mange timer så kan prisene reduseres noe. Det syntes jeg faktisk at man kan offre. si at man skal ut på byen eller en fest, en fredag eller lørdags kveld og du har barnevakt fra 20:00 til 2:00 for eksempel.

Hadde du som 16 åring villet ofret din kveld for 150kr?

Er jo omtrent hva en flaske med vin ville koste deg.

Jeg ville nok betalt 400-500kr for det, hvis man har noen man stoler på og som ungen liker så er det faktisk greit å betale ekstra så de gidder å still opp senere også.

Hvis ho er flink med barna/barnet så vil andre foreldre finne ut også og da dukker det fort opp noen som betaler bedre og du er uten barnevakt.

Skrevet

Ville hvertfall gitt 50-70kr timen..og feks. om hun sitter bvakt mens du er på byn..fra 20-03 ville jeg vel betalt minst 300kr;)

Skrevet

Gleder meg over å lese at det er flere her med god råd:-) Jeg har desverre ikke så mye penger til overs hverken til barnevakt eller by turer.Så di gangene jeg har barnevakt er det snakk om 2.-3 timer på em for at jeg må på møte m jobben. Ho barnevakten jeg bruker sitter og hos noen andre som har 3 barn å får samme betaling. Jeg har 1 barn. Men greit å høre ha dere andre som og er alene synest. Takk for svar:-)

Skrevet

Jeg ville nok økt til 40 pr time ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...