Gå til innhold

Har jeg gjort det rette??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Flyttet ut for kort tid siden,og leier nå en leilighet. Flyttet pga problemer hos barnefar som har vart lenge(vil ikke rippe opp i alt...),og jeg har lenge "trua" med å flytte.. Han trodde vel egentlig ikke at jeg kom til å flytte.. Men nå sitter jeg igjen å lurer på om jeg har gjort det rette.. At jeg kanskje heller burde flyttet til foreldrene mine en stund,for å se an om det kunne bedre seg. Men derimot har jeg flyttet til en egen leilighet og på en måte begynt på nytt.... Føler at ting har gått litt fort fram. Selv om jeg vet at det ikke kunne fortsette som det gjorde. Sitter å tenker at jeg vil tilbake dersom han gjør noe med problemene...men samtidig vet jeg ikke om jeg vil det. Andre i samme situasjon,eller som har vært der? greit å høre hva andre tenker og sier.. Jeg klarer liksom ikke å slå meg til ro med noe som helst. Jeg vil ha svar på om vi noen gang blir sammen igjen osv osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...